۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
یک وزیر مهم دیگر دولت رئیسی استعفا داد؟

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: برای استعفا فشاری به آقای اوجی آورده نشده است و تغییر مدیران درخواست دفتر رئیس‌جمهور است که می‌بایست تغییر به‌وجود بیاید.

ایلنا: هادی بیگی‌نژاد درباره انتشار اخباری مبنی بر استعفای وزیر نفت اظهارکرد: چند وقت پیش از دفتر رئیس‌جمهور به آقای اوجی برای برکناری دو نفر از مدیران وزارتخانه پس از آنکه مکرر تذکر داده شده بود، کتبا نامه دادند که این دو نفر برکنار شوند و آقای اوجی دلخور شد، اما فعلاً اتفاقی نیفتاده همه بر سرکار خودشان هستند و نامه دفتر رئیس‌جمهور هم اجرا نشده است.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس خاطرنشان کرد: برای استعفا هم فشاری به آقای اوجی آورده نشده و این درخواست دفتر رئیس‌جمهور است که می‌بایست تغییر به‌وجود بیاید.

در همین ارتباط رمضانعلی سنگدوینی نیز به ایلنا گفت: جواد اوجی یکی از وزاری موفق دولت رئیسی بوده و اقدامات خوبی در جهت توسعه کشور در داخل و خارج از کشور داشته است و اکنون در زمینه تولید نفت خام، تامین گاز و سوخت مورد نیاز صنعت و نیروگاه‌ها بخوبی انجام می‌شود و پرسنل نفت هم از ایشان رضایتمندی دارند.

وی افزود: اوجی یکی از نیروهای انقلاب و ولایی و از جنس بدنه صنعت نفت و فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعت نفت است و خدمات خوبی در بخش گازرسانی داشته و البته اختلاف‌نظری هم که پیش آمده بود رفع شد.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: در هر حال یک وزیر استقلال دارد و باید با هر کسی که می‌تواند کار کند، البته باید تخصص و تجربه نیز در کنار هم قرار دارد، افرادی باید در راس کار باشند که هم با پرسنل تعامل داشته و هم پیگیر کار مردم باشند و طبق فرمایش مقام معظم رهبری مسئولان باید به گونه‌ای کار کنند که مردم احساس مشکل نکنند و مشکلاتشان حل شود.

وی معتقد است: باید به وزیر اجازه دهیم افرادی را مشغول و وارد صحنه کند که با تعامل و همگرایی و یکسویی کار کنند و این حائز اهمیت است.

به گزارش ایلنا، روز گذشته مالک شریعتی عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرده بود که یک ماه پیش، دفتر رئیسی خواستار برکناری دو مدیر شد، اما وزیر نفت استعفا کرد و خانه‌نشین شد

مالک شریعتی، نماینده مردم تهران در مجلس در تذکری خطاب به رئیس‌جمهور، گفته بود: یک ماه قبل دفتر شما به وزیر نفت نامه نوشت و تاکید کرد دو مدیر ارشد نفتی ۲۴ ساعته کنار بروند اما وزیرتان استعفاء داد و چند روز در خانه نشست، این تعلل گشت ارشاد مدیران را بی‌خاصیت خواهد کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها