۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳
نقشه راه همراه اول برای ارائه خدمات

همراه اول در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس، رونمایی از «وب‌سرویس اختصاصی خود در حوزه بانکداری و بیمه»، همچنین «خدمات اپراتور اول تلفن همراه در حوزه بانکی و پرداخت» را تدارک دید.

فردای اقتصاد: همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات زیرساخت ارتباطی کشور و سرمایه‌گذار در حوزه سرویس‌های مالی (اعم از سرویس‌های توسعه‌یافته بومی یا سهامداری در شرکت‌های استارتاپی) سبدی از محصولات و خدمات خود در حوزه‌های بانکی و پرداختی را در نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳ ارائه داد.

همراه اول به مناسبت دهمین دوره از برگزاری این رویداد بین‌المللی، رونمایی از «وب‌سرویس اختصاصی خود در حوزه بانکداری و بیمه» و همچنین «خدمات اپراتور اول تلفن همراه در حوزه بانکی و پرداخت» را در طول روزهای برگزاری این نمایشگاه تدارک دید.

اپراتورهای تلفن همراه با ارائه خدمات ارتباطی ضروری به مشاغل و افراد، نقش مهمی در چرخه اقتصادی ایفا می‌کنند و با برقراری «اتصال»، امکان انجام تراکنش با تلفن همراه را فراهم می‌آورند و در نهایت با تغییر در شیوه کار، ارتباط و دسترسی مردم به خدمات، زمینه‌ساز برای افزایش بهره وری و رشد اقتصادی می شوند. در جریان برگزاری نمایشگاه کیش اینوکس ۲۰۲۳، همراه اول و بانک سینا در راستای هم‌افزایی ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مخاطبان هر دو مجموعه، با یکدیگر تفاهم کردند.

بر مبنای تفاهم مشترک، تعاملات دو مجموعه در حوزه خدمات مالی و بانکی با رویکرد دیجیتال است تا با قرارگیری هر کدام از ظرفیت‌های طرفین، بر وسعت دایره خدمات بانکداری دیجیتال افزوده شود. همراه اول تفاهم نامه مشابهی را نیز با حضور مدیران ارشد «بانک شهر» در جریان این رویداد در غرفه شرکت ارتباطات سیار ایران منعقد کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تازه‌ترین مطالب کیش اینوکس

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار