۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
عرضه تمامی محصولات جدید کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت

 کرمان موتور در دومین نمایشگاه تحول صنعت با تمامی محصولات جدید خود در نمایشگاه حضور یافت.

به گزارش فردای اقتصاد، خودروهایی همچون kMC j۷ E۷، KMC E۱۰X، KMC JS۶ PHEV و خودروی KMC J۴ EV  که از جمله محصولات جدید کرمان موتور بود در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو در معرض دید عموم قرار گرفتند.

کرمان موتور همچنین در دومین نمایشگاه تحول صنعت از خودرو Eagle که اولین خودروی این شرکت با پلتفرم ملی است را در معرض دید عموم قرار داد.  این خودرو قرار است فیس لیفت و نسل بعدی KMC j۴ باشد، طراح این خودرو ایرانی است و ماکت آن در ایتالیا ساخته شده و موتوردارد.

کرمان موتور درصدد است به زودی پیش فروش محصول جدید خود یعنی KMC X۵ را آغاز کند.این محصول کرمان موتور دارای یک موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ است که از طریق یک گیربکس دبل کلاچ  نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

روز گذشته علی آبادی وزیر صنعت در جریان حضور در نمایشگاه تحول صنعت خودرو با حضور در غرفه کرمان موتور از محصولات این شرکت بازدید و در جریان عملکرد این شرکت قرار گرفت. در این بازدید سامان فیروزی مدیرعامل کرمان موتور با بیان توضیحاتی به وزیر صمت، به روند تولید در این شرکت و توسعه و تحول کرمان موتور و لزوم توجه به خودروهای برقی پرداخت.

شرکت کرمان موتور به عنوان یک از قطب‌های خودروسازی کشور روز گذشته با رویکردی متفاوت در دومین نمایشگاه تحول صنعت خودرو حضور یافت. این شرکت برای حضور در دومین نمایشگاه تحول صنعت با غرفه سازی متفاوت با کلیه محصولات جدید خود در نمایشگاه حاضر شده است.

عرضه تمامی محصولات جدید کرمان موتور در نمایشگاه تحول صنعت

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha