برنامه کامل بورسان ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲

چربش قدرت عرضه‌کنندگان در بورس

با حضور حمیدرضا جیهانی مدیرعامل کارگزاری سپهر باستان و مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه
۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
چربش قدرت عرضه‌کنندگان در بورس

جریمه ۲۶ همتی گروه بانک، حواشی پیرامون نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و اختلال در شبکه اینترنت را می‌توان از عوامل اثرگذار در کاهش نماگرهای بورسی در نظر گرفت.

فردای اقتصاد: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با ۰.۵۱ درصد افت به رقم ۲ میلیون و ۲۸ هزار واحدی بازگشت. در شرایطی که ۶۱ درصد از نمادهای معاملاتی در محدوده قرمز تابلوی بورس حضور داشتند معیار هم وزن با ۰.۰۳ درصد ریزش مواجه شد.

ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) رقم ۳ هزار و ۲۶۰ میلیارد تومانی را به خود اختصاص داد و معامله‌گران حقیقی بیش از ۱۵ میلیارد تومان جریان نقد را از گردونه معاملات خارج کردند.

در روز جاری صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط با خروج ۳۱۶ میلیارد تومانی پول حقیقی مواجه شدند. صندوق‌های سهامی نیز با فرار سرمایه سرمایه‌گذاران خرد به میزان ۱۳ میلیارد تومان همراه بودند.

روز شنبه ۶۰ شرکت به ارزش ۴۲۸ میلیارد تومان در صفوف طولانی خرید حضور داشتند و ۴۲۳ میلیارد تومان ارزش صفوف سنگینی بود که برای ۳۳ شرکت تشکیل شد. جریمه ۲۶ همتی گروه بانک، حواشی پیرامون نرخ خوراک پتروشیمی‌ها و اختلال در شبکه اینترنت را می‌توان از عوامل اثرگذار در کاهش نماگرهای بورسی در نظر گرفت.

در برنامه امروز بورسان، حمیدرضا جیهانی مدیرعامل کارگزاری سپهر باستان به ارزیابی وضعیت جاری و چشم‌انداز آتی معاملات بازار سهام پرداخت. در ادامه مهدیه علیجانی کارشناس بازار سرمایه عملکرد معاملات بورس کالا را بررسی کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سید حامد کمالی نسب IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    بین این سه تا مجری جدید ایشون با اختلاف از دو نفر دیگه خیلی بهترم. ممنونم که به نظرات بینندگان احترام میذارید
  • مرادی IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    برنامه بسیار مفیدی بود و کارشناسان و مجری مسلط بودند. تشکر از برنامه خوبتون.
  • فاطمه جعفری IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    این دکتر جیهانی همیشه تو مصاحبه هاش بجای رویاسازی واقع نگرانه بازار رو بررسی میکنه و مثه بقیه بورسی ها توی اینستا مردم رو هم سرکیسه نمیکنه با پکیج فروشی