برنامه کامل بورسان ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۲

پیشتازی شاخص هم وزن در بورس

با حضور حسین صبوری کارخانه کارشناس مسائل اقتصادی و محمد احمدیان عضو تیم مدیریت دارایی گروه مالی کیان
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
پیشتازی شاخص هم وزن در بورس

در داد و ستدهای روز جاری ۳۸ شرکت به ارزش ۳۷۲ میلیارد تومان درگیر صفوف سنگین فروش بودند، ۴۳۶ میلیارد تومان هم ارزش صفوف طولانی خریدی بود که برای ۵۵ شرکت به ثبت رسید.

فردای اقتصاد: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در معاملات امروز با ۰.۱۱ درصد افت تا محدوده ۲ میلیون و ۲۶ هزار واحد عقب‌نشینی کرد. در عین حال شاخص هم وزن ۰.۲۹ درصد افزایش را در روزی که ۵۸ درصد از نمادهای معاملاتی در محدوده قرمز تابلو حضور داشتند، به ثبت رساند.

ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) به رقم ۳ هزار و ۹۱۷ میلیارد تومانی رسید و نزدیک به ۲۴ میلیارد تومان سرمایه سرمایه‌گذاران خرد از گردونه معاملات سهام خارج شد.

صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط هم در چنین شرایطی با ۱۲۷ میلیارد تومان فرار جریان نقد حقیقی مواجه شدند. در این میان صندوق‌های سهامی هم خروج ۹۰۹ میلیارد تومانی پول سهامداران خرد را به ثبت رساندند.

در داد و ستدهای روز جاری ۳۸ شرکت به ارزش ۳۷۲ میلیارد تومان درگیر صفوف سنگین فروش بودند، ۴۳۶ میلیارد تومان هم ارزش صفوف طولانی خریدی بود که برای ۵۵ شرکت به ثبت رسید.

در برنامه امروز بورسان، حسین صبوری کارخانه کارشناس مسائل اقتصادی به ارائه چشم‌انداز نرخ بهره در اقتصاد کشور پرداخت. در ادامه محمد احمدیان عضو تیم مدیریت دارایی گروه مالی کیان وضعیت بازارهای جهانی را بررسی کرد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ارسلان رستمی IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    سطح پایین اطلاعات کارشناس بازارهای جهانی تعجب برانگیز بود!!!!! برخلاف گفته ایشون؛ ژاپن اصلا افزایش نرخ بهره را در این سال ها تجربه نکرده و طبق داده های فیوچرز، سال آینده اقتصاد آمریکا ماکزیمم یک درصد کاهش نرخ بهره را تجربه خواهد کرد، نه دو درصد!!!!
  • رضا حیدری اصل IR ۱۷:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    لطفا در بخش بازارهای جهانی، مجددا از دکتر شیبانی دعوت کنید، کارشناس برنامه امروز اینقدر کلی صحبت کردند که هیچ سیگنالی برای هفته آینده نگرفتیم.
  • حمید IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    اقای طحانی عالی هستن
  • زهرا IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    بیچاره شدیم
  • فاضلی GB ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    آقای احمدیان عالی بودن لطفا بیشتر از ایشون استفاده کنید
  • احمد حاجتی IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    آقای احمدیان رو خیلی وقت بود ندیده بودیم،عالی بود