۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۹
ایران‌ایر هواپیماهای برجامی را می‌فروشد؟

تسنیم: سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه برنامه‌ای برای فروش هواپیماهای ATR نداریم، گفت: ۱۰ فروند از هواپیماهای آی تی آر زمینگیر است.

شمس‌الدین فرزادی پور در نشست خبری در پاسخ به پرسش تسنیم درباره آخرین وضعیت هواپیماهای ATR اظهار کرد: در زمان حاضر از ۱۳ هواپیمای آی تی آر، ۱۰ فروند زمینگیر است.

وی ادامه داد: در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا با توجه به  محدودیت های خاص پروازی، برای سرخط کردن هواپیماهای زمینگیر ATR هزینه کنیم یا اینکه هزینه اورهال را جای دیگری سرمایه گذاری کنیم

وی افزود: در زمان مناسب به هواپیماهای ای تی آر خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به پرسش دیگر تسنیم، گفت: برنامه ای برای فروش هواپیماهای ای تی آر نداریم، ضمن اینکه برنامه ای برای کنار گذاشتن این هواپیماها را نداریم.

سرپرست هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: این هواپیماها سرمایه ملی است و تا یکی دوماه آینده تعدادی از آنها وارد خط پروازی می شوند.

فرزادی پور یادآور شد: کمپانی آی تی آر از سال ۹۷ دیگر به ایران ایر سرویس نداده است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سروش هاشمی IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    نفتش رو بایستی قطع کنید
  • سامان IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۳
    از طرفی میگید اعلام در حال ساخت هواپیما هستید از طرفی میگید نمی‌تونید هواپیماهایی که عمر کمتر از 5 سال دارد اورهال کنید!
  • اصغر زمانی IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۹
    احتمالا اینها هواپیماهای قراضه ای است که با دلار دولتی و تسهیلات بانکی به افراد خاص اونها بجای نو خریده اند حالا توی،،،، گیر کرده