برنامه کامل بورسان ۳۰ آبان ماه ۱۴۰۲

بورس تهران در پایان آبان سبز شد

با حضور مهرداد حقگو کارشناس بازار سرمایه و جواد میرزایی تحلیلگر بازار سرمایه
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
بورس تهران در پایان آبان سبز شد

در ۳۰ آبان ماه ۵۹ شرکت به ارزش ۴۵۵ میلیارد تومان درگیر صفوف طولانی خرید بودند، ۵۰۷ میلیارد تومان نیز ارزش صفوف سنگین فروشی بود که برای ۴۶ شرکت تشکیل شد.

فردای اقتصاد: شاحص کل بورس اوراق بهادار تهران در حالی که ۶۱ درصد از نمادهای معاملاتی با افزایش قیمت همراه بودند توانست با ۰.۱۱ درصد افزایش تا سطح ۲ میلیون و ۲۰ هزار واحدی پیشروی کند. معیار هم وزن با رشدی به مراتب بالاتر از نماگر اصلی در جریان داد و ستدهای امروز همراه شد و در نهایت رقم ۷۰۳ هزار و ۵۴۵ واحدی را به خود اختصاص داد.

در روز سه‌شنبه ارزش معاملات خرد (سهام و حق تقدم) رقم ۳ هزار و ۵۴۵ میلیارد تومانی را به نمایش گذاشت و حقیقی‌های بازار سهام رقمی بالغ بر ۱۷۵ میلیارد تومان جریان نقد را وارد گردونه معاملات کردند. امروز صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط نزدیک به ۲۹۵ میلیارد تومان خروج پول داشتند.

در ۳۰ آبان ماه ۵۹ شرکت به ارزش ۴۵۵ میلیارد تومان درگیر صفوف طولانی خرید بودند، ۵۰۷ میلیارد تومان نیز ارزش صفوف سنگین فروشی بود که برای ۴۶ شرکت تشکیل شد.

در برنامه امروز بورسان، مهرداد حقگو کارشناس بازار سرمایه به بررسی پیامدهای جریمه ۲۶ همتی بانک‌ها در بازار سهام پرداخت. در ادامه جواد میرزایی تحلیلگر بازار سرمایه آخرین تحولات بازار مشتقه را مورد ارزیابی قرار داد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • فعال بورسی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    کاش نظر بیننده ها براتون مهم بود. واقعا من خودم هزار بار گفتم این آهنگ اول و اخر برنامه تون شدیدا اعصاب خرد کنه.
  • مجید GB ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    اساتید عزیز رنگ قرمز با سبز اشتباه گرفتین ، این رنگی که می بینید اسمش قرمزه . البته اگر اشتباه کردین ما میتونیم کمک کنیم و بگیم قرمز استاد جان ولی اگر نمی‌خواهید که ببینید این دیگه فرق میکنه .
  • علی نیازی IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۱
    سلام هر روز برنامه های تحلیل روزانه بازار را تماشا میکنم و بعنوان یک ایرانی در عجبم از مدیران قدیمی اقتصاد ایران که همگی معترض وضع موجود هستند و زیر بار هیچ تقصیری هم نمیروند. آقای دکتر مستخدمین حسینی که معاونت بانک مرکزی را در کارنامه دارد هنوز میگوید (بانگ) وچنان دم از کارشناسی میزند که انگار..