۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
رشد دوبرابری ظرفیت تولید آجر نسوز در شرکت فرآورده‌های نسوز

مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران گفت: ما از این ماه می‌توانیم مدعی شویم که ظرفیت تولید آجر نسوز در شرکت فرآورده‌های نسوز به بیش از دو برابر رسیده است. ۱۲۰ درصد افزایش ظرفیت تولید داشتیم.

فردای اقتصاد: محسن پروان، مدیرعامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ با حضور در غرفه فردای اقتصاد بیان کرد: شرکت فرآورده‌های نسوز ایران به عنوان اولین صنعت نسوز در خاورمیانه از سال ۱۳۵۱ فعال است و در صنایعی نظیر فولاد، نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت دارد.
وی ادامه داد: سهام شرکت فرآورده‌های نسوز ایران (کفرا) به دلیل افزایش تولید، بهبود قابل توجهی خواهد داشت و در ۳ ماهه چهارم نتایج اقدامات مطلوب برای سهامداران قابل مشاهده خواهد بود. ما از این ماه می‌توانیم مدعی شویم که ظرفیت تولید آجر نسوز در شرکت فرآورده‌های نسوز به بیش از دو برابر رسیده است. ۱۲۰ درصد افزایش ظرفیت تولید داشتیم.
پروان تصریح کرد: در صنعت فولاد با ناترازی انرژی و مشکلات ارزی مواجه هستیم، هر روز یک بخشنامه و هر روز یک نحو از شیوه تخصیص ارز صادر می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: انتظار رشدهای ۸ درصدی را در اقتصاد چین نداریم. ورود چین به سیاست انقباض نشان از کاهش مصرف به خصوص در بخش فولاد دارد.
مدیر عامل شرکت فرآورده‌های نسوز ایران گفت: در صورتی که از سوی چین ۱۰۰ میلیون تن فولاد مازاد وارد منطقه شود طبعا ما مشتریان خود را از دست می‌دهیم.
وی ادامه داد: بانک مرکزی اعلام کرد شرکت‌ها ارز حاصل از صادرات خود را نمی‌توانند استفاده کنند و باید منابع خود را به سامانه نیما تخصیص دهند.

 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار