۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
سودآوری فولاد مبارکه در افق ۱۴۱۰

معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت فولاد مبارکه گفت: سودآوری شرکت که ناشی از سرمایه‌گذاری در پرتفوی خود بوده در حال افزایش است.

فردای اقتصاد: عباس اکبری معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت فولاد مبارکه در بیستمین نمایشگاه ایران متافو ۱۴۰۲ در گفت‌ و گو با فردای اقتصاد عنوان کرد: نزدیک به ۸ میلیارد دلار پروژه‌های مختلف در بخش‌های مختلف زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و انرژی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تولید محصولات جدید و با ارزش افزوده بالا، بالانس و ایجاد توازن در زنجیره تولید فولاد مبارکه از دیگر اقدامات است.

اکبری تصریح کرد: شرکت فولاد مبارکه در زنجیره تولید فولاد فعال بوده و برای ایجاد توازن در زنجیره، پایداری بهتر و سودآوری بالاتر، سرمایه‌گذاری‌های متنوعی صورت گرفته است.

وی گفت: در حال حاضر ۳۰ پروژه‌ بزرگ در حال برنامه‌زیری و پیاده‌سازی است.

به گفته معاون سرمایه‌گذاری و راهبری شرکت فولاد مبارکه، سرمایه‌گذاری‌هایی که تا کنون صورت گرفته است با توجه به بهبود سودآوری از منظر تکمیل زنجیره تولید روز به روز بهتر شده است. سودآوری شرکت که ناشی از سرمایه‌گذاری در پرتفوی خود بوده در حال افزایش است.  این مهم در سال گذشته ۲۰ درصد در افق سال ۱۴۱۰ به رقم ۵۰ درصد خواهد رسید.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار