۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹
چالش‌های ناترازی انرژی برای نوردکاران

مدیرعامل فولاد ناب تبریز و عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران با اشاره به ناترازی انرژی در این صنعت به‌ویژه‌ ناترازی گازی، چالش‌ها و هزینه‌های لازم برای رفع این ناترازی را برشمرد.

کریم رحیمی، مدیرعامل فولاد ناب تبریز و عضو هیات مدیره انجمن نوردکاران فولادی ایران در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی ایران متافو ۱۴۰۲ با حضور در غرفه فردای اقتصاد گفت: طی سال‌های اخیر حاشیه سود نوردکاران روند متعادلی نداشته است و تغییرات به‌وجود آمده در حاشیه سود کلیت صنعت فولاد به سمتی حرکت کرده که صنایع بالادستی فولادی از آن بهره‌مند شدند و نوردکاران از آن بهره‌ای نبرده‌اند. 
وی ادامه داد: حاشیه سود ۱۰ الی یا ۱۱ درصدی در این صنعت نه تنها هزینه‌های نوردکاران را پوشش نمی‌دهد بلکه امکان کسب سود را در این شرکت‌ها  غیر قابل دسترس کرده است.
رحیمی در ادامه به ناترازی انرژی در این صنعت به‌ویژه‌ناترازی گازی پرداخت و چالش‌ها و هزینه‌های لازم برای رفع این ناترازی را برشمرد. برای مثال دولت می‌تواند با سرمایه‌گذاری مناسب زیرساخت‌های لازم برای رفع ناترازی انرژی را فراهم کند و علاوه‌براین، اقدامات لازم برای سرمایه‌گذاری خارجی در جهت رفع ناترازی انرژی را عملیاتی کند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار