۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸
حراج ۷۷۶میلیارد تومانی اموال تملیکی

بیش از ۷۷۶میلیارد تومان انواع ماشین آلات، لوازم الکترونیکی، خودرو و موتورسیکلت، تجهیزات پزشکی و پوشاک در مزایده ۲۶۰ سازمان اموال تملیکی به فروش می‌رسد.

فردای اقتصاد: سعید غلامی‌باغی، معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه مهمترین روش فروش کالا در سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، برگزاری مزایده‌های الکترونیکی در فضایی کاملا شفاف و رقابتی و مبتنی بر بستر قانونی سامانه تدارکات الکترونیکی دولت است، اعلام کرد که هر ماه یک مزایده به‌صورت سراسری در همین راستا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی گفت: مزایده شماره ۲۶۰ به عنوان پنجمین مزایده در سال جاری از طریق آگهی در روزنامه‌های کثیر الانتشار و درج در پایگاه اطلاع رسانی رسمی سازمان به اطلاع تمامی فعالان اقتصادی در سطح کشور رسیده و بازدید از کالاها از روز پنجشنبه ۱۷شهریور آغاز و به مدت ۱۰روز تا تاریخ ۲۷شهریور ماه ادامه خواهد داشت. غلامی باغی افزود: ۳۰استان در این مزایده مشارکت فعال داشته و دسته بندی‌های کالایی عرضه شده به بیش از ۱۲۵۰فقره می‌رسد.

وی قیمت پایه کارشناسی این کالاها را بیش از ۷۷۶میلیارد تومان دانست و گفت: ماشین‌آلات صنعتی راه‌سازی، لوازم الکترونیکی و خانگی، خودرو و موتورسیکلت، تجهیزات پزشکی و پوشاک به شرط صادرات عمده‌ترین کالاهایی هستند که در این مزایده به فروش می‌رسد.

معاون بهره برداری و فروش اموال منقول سازمان اموال تملیکی از تمامی فعالان اقتصادی دعوت به عمل می‌آید تا ۲۷شهریور ماه از نمونه کالاهای عرضه شده در انبارهای سازمان بازدید و پیشنهادهای خود را در سایت سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت کنند. برندگان این مزایده در روز ۳۰شهریور ماه اعلام می شود. شرایط شرکت در مزایده و مراحل اجرایی آن در پایگاه اینترنتی سازمان به ادرس tamliki.ir در دسترس است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار