۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
پیشنهاد نماینده مجلس درباره حقوق بازنشستگان

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس خواستار اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و ارائه لایحه جهت اصلاح حقوق کارکنان دولت شد.

ایلنا: سیدکاظم دلخوش اباتری در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۲ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت ایام شهادت سردار جنگل، میرزا کوچک خان به ایرانیان به ویژه مردم استان گیلان، گفت: از رئیس مجمع تشخیص مصلحت برای اینکه بالاخره موضوع قیر را تعیین تکلیف کرده و به تصویب رساندند تشکر می‌کنم و امیدوارم این موضوع که روز گذشته از سوی رئیس مجلس به دولت ابلاغ شد، مشکلات این حوزه را حل کند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در ادامه خواستار اصلاح قیمت گاز مایع (LPG) شد که باعث شده بود قیمت هر کپسول از ۴۰ هزار تومان به ۴۰۰ هزار تومان برسد.

وی در ادامه با بیان اینکه قرار بود در لایحه دولت در برنامه و بودجه، لایحه مدیریت خدمات کشوری اصلاح شود، اظهارکرد: امروز کارکنان نیروی انتظامی و وزارت کشور و جهاد کشاورزی از حقوق پایینی برخوردارند که لازم است دولت هرچه سریع تر لایحه‌ای برای اصلاح حقوق آنها ارائه کند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در پایان با اشاره به تصویب قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان ظرف مدت ۳ سال، عنوان کرد: امیدواریم دولت هرچه سریع تر برای اجرای آن اقدام کند، همچنین باید موضوع جا ماندگان تبدیل وضعیت پیش دبستانی و دبستانی پیگیری شود.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر این نماینده درباره قیمت گاز مایع، گفت: موضوع قیمت گاز مایع از سوی دولت برطرف شده است.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها