۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
۹ هزار پروانه ساخت در این منطقه صادر شد

صدور بیش از ۹۰۰۰ پروانه ساخت پروژه نهضت ملی طی یک ماه در پرند

خبرآنلاین: دکتر مجتبی مرادی، سرپرست شهرداری پرند از صدور پروانه ۹۰۰۰ واحد مسکونی در فاز ۷ پرند طی یک ماه اخیر خبر داد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد امور طرح نهضت ملی مسکن، تمام توان خود را به‌کار گرفته‌اند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری پرند؛ دکتر مرادی با اعلام این خبر بیان کرد: تسریع و رفع موانع اداری برای احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی با هدف تحقق تأمین مسکن برای مردم عزیز، با جدیت در دستور کار شهرداری پرند قرار دارد و از همین رو یک کارگروه ویژه در شهرداری بدین منظور، تشکیل شده است.

سرپرست شهرداری پرند در ادامه اضافه کرد: فرآیند مذکور از زمان تشکیل پرونده، نزدیک به ۴ ماه به طول می‌انجامد اما با تدابیر درنظرگرفته‌شده، برای پروژه نهضت ملی مسکن پرند به نصف روز تقلیل یافته و نهایتاً پس از ۲ روز از تکمیل مدارک، پروانه ساختمان صادر می‌شود.

مرادی خاطرنشان کرد: این پیشرفت مهم طی یک ماه اخیر، حاصل همکاری و مساعدت شهرداری و شورای اسلامی شهر پرند برای پیشبرد اهداف پروژه نهضت مسکن ملی و تلاش همکارانمان در معاونت شهرسازی شهرداری بوده که در نوع خود بی‌سابقه است.

سرپرست شهرداری پرند در خاتمه تصریح کرد: سعی داریم تا این روند را برای تمامی موارد و سایر ساخت‌وسازها در کلیه فازها لحاظ کنیم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پروانه‌های ساختمانی را صادر نماییم.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها