۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲
بزرگترین شهربازی تهران در این منطقه ساخته می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران از سرمایه‌گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان به ارزش ۲۲۰ هزار میلیارد ریال خبر داد.

ایرنا: نوید خاصه‌باف گفت: سرمایه‌گذاری برای ساخت بزرگترین شهربازی پایتخت در جنگل‌های لویزان واقع در منطقه چهار به ارزش ۲۲۰ هزار میلیارد ریال در حال انجام است.

وی افزود: مطالعات این پروژه در حال انجام است و به دنبال اخذ مجوز از سازمان منابع طبیعی هستیم و از همه مهم‌تر اینکه آزمایش‌های فنی خاک در این محدوده باید انجام شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران، ادامه داد: بعد از اخذ مجوزهای لازم پیش‌بینی می‌کنیم انعقاد قرارداد آن برای سال آینده انجام شود.

وی درباره جذب سرمایه‌گذار برای اجرای پروژه شهربازی بیان کرد: درحال‌حاضر دو سرمایه‌گذار برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده‌اند. یکی از سرمایه گذارها قرار است از منابع خارجی برای اجرای این طرح استفاده کند و سرمایه‌گذار دیگری نیز اعلام کرده برای اجرای این پروژه از منابع داخلی استفاده می‌کند.

ساخت پارکنیگ ضلع جنوب غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع)

نوید خاصه باف با اشاره به پروژه‌های پیش‌بینی شده در منطقه ۲۰ تهران یادآور شد: یکی دیگر از کلان پروژه‌های شهرداری تهران ساخت پارکینگ ضلع جنوب غربی حرم عبدالعظیم حسنی (ع) به ارزش ۱۷ هزار میلیارد ریال است.

وی تاکید کرد: درحال‌حاضر برای پیش‌برد کار، مذاکراتی را با بنیاد مسکن انجام داده‌ایم اما در اجرای این پروژه با چالش دو پلاک معارض روبه‌رو شدیم که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده مشکلات آن را نیز حل کرده‌ایم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران در ادامه گفت: آخرین مذاکرات را با حجت‌الاسلام قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) انجام داده‌ایم و به زودی فراخوان اجرای این پروژه برای جذب سرمایه‌گذار نیز منتشر می‌شود.

خاصه باف اضافه کرد: در قالب این پروژه قرار است تا حدود چهار هزار پارکینگ به همراه دو طبقه تجاری اجرا شود، امسال قرارداد اجرای سریع پروژه منعقد می‌شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 74
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Arya IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
    خواهشا این قسمت شهر را دیگه خراب نکنید و علی الخصوص اینکه موجب از بین رفتن درختان میشود،آخه شهرداری مگه از منابع طبیعی یک کشور و اینگونه امور سر در میاره و مگه براش مهمه ؟ الان با این طرح فقط به فکر زمین مفت و فروش بلیطه

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها