۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
نگرانی فولادمبارکه از محدودیت گاز

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه با اشاره به انتظار سیاست گذاران صنعت و تجارت کشور از این شرکت برای عرضه حداکثری محصولات و تحقق برنامه های صادراتی گفت: حداقل انتظار این شرکت تامین گاز برای تحقق برنامه های تولیدی است.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از روابط عمومی فولاد مبارکه، رضا حیدری با اعلام تحقق همه برنامه های این شرکت در حوزه فروش و بازاریابی، مهم‌ترین دستاورد این شرکت در بخش فروش و بازاریابی را شفافیت در فروش محصولات دانست و سایر دستاوردها را در سایه این مهم ارزشمند برشمرد.

وی با اشاره بر تاکید متولیان حوزه صنعت و تجارت بر عدم کاهش عرضه محصولات فولادمبارکه برغم محدودیت های برق و گاز و همچنین تحقق برنامه صادراتی این شرکت، تصریح کرد: محدودیت تامین گاز این شرکت در روزهای اخیر مغایر این انتظارات است.

معاون فروش و بازاریابی شرکت فولادمبارکه با اشاره به عوارض تعیین شده برای صادرات محصولات فولادی پیشنهاد داد :پیش از تصویب چنین عوارضی نظرات صادر کنندگان و یا انجمن های تخصصی اخذ شود و از دستگاه هایی که نسبت به کارشناسی این تصمیم مهم اقدام کرده اند خواست برای شفاف سازی هرچه بیشتر منطق درصدهای وضع شده برای عوارض مصوب را اطلاع رسانی کنند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار