۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
رونمایی‌های تازه همکاران سیستم: توسعه کلاد و ابزارهای هوشمند برای سازمان‌ها

همکاران سیستم در رویداد باهم در نمایشگاه بین‌المللی تهران مجموعه‌ای از تازه‌ترین راهکارها و محصولات تکنولوژی خود را  عرضه کرد. 

فردای اقتصاد - همکاران سیستم در رویداد باهم در نمایشگاه بین‌المللی تهران مجموعه‌ای از تازه‌ترین راهکارها و محصولات تکنولوژی خود را  عرضه کرد. 

محمد عزیزاللهی مدیرعامل همکاران سیستم در جلسه مطبوعاتی روزنخست این رویداد  گفت این شرکت با سرمایه‌انسانی ۲هزارنفری بیش از ۱۰۰ هزار مشتری در صنایع مختلف و اندازه‌های مختلف از کوچک تا بزرگ را  دارد که  در بسیاری از صنایع کلیدی چون داروسازی، سیمان، توزیع و پخش، پیمانکاری، خودرو، پتروشیمی، غذایی و سیمان دارای سهم اکثریت بازار است.

به گفته مدیرعامل همکاران سیستم این شرکت در دو سال گذشته روی استراتژی پروداکت لیدرشیپ تمرکز کرده و هدف خود را ترکیب محصولات  جدید با این ERP این شرکت قرار داده است.

به گفته عزیزاللهی یکی از رویکردهای جدید این شرکت توسعه محصول مدیریت ارتباطات سازمانی و زیرمجموعه آن مکاتبات اداری است.

این شرکت در دهه ۸۰ شمسی نخستین اتوماسیون اداری را به بازار عرضه کرده بود ، حالا همکاران به دنبال تلفیق  اتوماسیون اداری با ERP خود است.

همکاران سیستم امسال سبد محصولات کارخانه‌ای خود را هم هم تکمیل کرده تا بتواند محصولاتش را بخش تولید نزدیک‌تر کند.

این شرکت چندین سال است روی توسعه کاربردهای آی او تی در صنعت هم فعال است و حالا این قابلیت را به حوزه محصولات کارخانه‌ای خود هم آورده است.

مدیران همکاران سیستم در جلسه مطبوعاتی آن گفتند که بخش مهمی از تمرکز و سیاست رهبری همکاران سیستم برای آینده این شرکت روی حوزه کلاد بنا شده و تمام محصولات این شرکت به تدریج روی کلاد عرضه خواهند شد. در عین حال این شرکت به دنبال  این است که  زیرساخت‌های مستقل ابری را هم برای مشتریانش ارایه کند.

به گفته مدیرعامل همکاران سیستم این شرکت سرمایه‌گذاری ۳۵۰ میلیارد تومانی روی دیتاسنتر این شرکت انجام داده است. 

توسعه هوش مصنوعی و ظرفیت‌های ابری 

همچنین در ادامه این جلسه تیم مدیران ارشد همکاران سیستم در جلسه پرسش و پاسخ شرکت کردند.  

محسن طلایی عضو هیات مدیره همکاران سیستم  سهم بازار محصول سپیدار این شرکت را ۲۵ درصد عنوان کرد که سهم نخست بازار در این عرصه به شمار می‌رود. وی با اشاره به پتانسیل بازار محصول دشت گفت که این شرکت ۳۵هزار مشتری دارد.

همچنین محسن عزیزاللهی در مورد حضور در بازارهای خارجی و به خصوص منطقه گفت: دغدغه همیشگی ما این بوده اما محدودیت‌هایی وجود دارد که تعاملات اقتصادی ما با بیرون از ایران را سخت می‌کند.

برنامه‌های همکاران سیستم برای توسعه راهکارهای کلاد و هوش مصنوعی
تیم مدیران ارشد همکاران سیستم در جلسه مطبوعاتی این شرکت در رویداد باهم

وی گفت: ما در کشورهای مختلف منطقه مشتری داریم که این مشتریان با محصولات ما کار می‌کنند اما این‌ها مشتریانی هستند که محصول ما را خریده‌اندو در آنجا استفاده می‌کنند و عرضه محصولات ما در آن کشورها نیست و امیدواریم این فرصت فراهم شود.

همچنین فرید فولادی رئیس هیات مدیره همکاران سیستم گفت که در سه سال آینده روی رایانش ابری دیگر معطوف به نرم‌افزار نخواهیم بود و انتظار داریم که شرکتها و سازمان‌ها بخش تکنولوژی خود را به همکاران بسپارند و ما روی این تمرکز داریم. 

به گفته فولادی یک مسیر آینده این شرکت هوش مصنوعی و اداره خطوط سازمان‌ها به صورت هوشمند است. همچنین ما در بازارهای قبلی و سازمان‌های بزرگ  و شرکتهای کوچک خیلی کارهای جذابی داریم که باید آنها را هم انجام دهیم. 

به گفته عزیزاللهی استراتژی شبکه سازی جزو تمرکزهای این شرکت بوده است. ما ۱۰۰ شرکت داریم و برای هرکدام از بخشهای بازار از بزرگ تا کوچک با تمرکز روی صنعت و شرکتهای تحت لیسانس انجام دهیم. این طراحی شرکت به شرکت و ساختار شبکه‌ای ما  

مهدی امیری نایب‌رئیس هیات مدیره درباره رقبای این شرکت گفت که در شرکتهای کوچک انتخاب اکثریت بازار با سپیدار است اما در فروشگاه‌ها و دشت به دنبال گرفتن سهم بیشتری از بازار هستیم. 

محسن طلایی در مورد توسعه هوش مصنوعی گفت که دو شرکت را آماده کردیم که به صورت پایلوت در سایت مشتریان استفاده میکنیم که یکی از آنها پردازش دیجیتالی اسناد برای گردش کار راحت تر است. همچنین استفاده راحت‌تر کاربران از نرم‌افزارها هم در دستور کار توسعه هوش مصنوعی است. همچنین روی حوزه تخمین وقایع با استفاده از دیتای آی او تی نیز داریم محصولاتی را آماده میکنیم. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار