۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳
سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی بیمه ملت معرفی شد

مدیرعامل بیمه ملت در حکمی داود شکری را به‌عنوان سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی این شرکت منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مراسم معارفه سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی با حضور علی‌رضا یزدان‌دوست مدیرعامل، داود قاسم‌پور رییس، محمدتقی چراغی نایب رییس و مهدی کشاورز بهادری دبیر و عضو هیات مدیره بیمه ملت برگزار شد.

یزدان‌دوست در سخنانی با اشاره به اینکه در سیاست‌گذاری جدید به دنبال توسعه حداکثری و فراگیر منابع انسانی و توجه جدی به استفاده از توان و تخصص این سرمایه ارزشمند هستیم، گفت: در این معاونت به دنبال توجه هر چه بیشتر به بهره‌وری و توسعه آموزش نیروها هستیم.

وی افزود: استفاده از ابزارهای مدیریتی در افزایش بهره‌وری و اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات هیئت مدیره از سرفصل‌های اصلی برنامه‌های این معاونت است.

یزدان‌دوست در حکم انتصاب سرپرست معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی، خواستار اهتمام ویژه نسبت به اتخاذ تدابیر و روش‌های ابتکاری لازم برای چابک سازی، تقویت انگیزه و علاقه به خدمت و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی شرکت شده است.

در بخش دیگری از حکم مدیرعامل بیمه ملت به داود شکری آمده است: اجرای دقیق برنامه‌ها و مصوبات ابلاغی از سوی مدیرعامل و هیئت مدیره، ارائه به موقع گزارش‌ها و بازخوردهای لازم، دقت کافی به منظور رفع نارسایی‌ها و جبران سریع عقب ماندگی‌های احتمالی از جمله مهم‌ترین رئوس مورد تاکیدی است که انتظار است با اهتمام بیشتری دنبال شود.

داود شکری پیشتر سوابقی همچون، معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی و معاونت توسعه بازار بیمه سرمد و مدیر روابط عمومی و مدیر بازاریابی و فروش شرکت بیمه ما را در کارنامه خود دارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار