۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
خریداری ۲ فروند کشتی کروز توسط شرکت هواپیمایی ماهان

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از خرید دو فروند شناور کروز برای به کارگیری در مسیر سواحل مکران تا جزایر کیش و قشم توسط شرکت هواپیمایی ماهان خبر داد.

به گزارش فردای اقتصاد و به نقل از مانا تصریح کرد: به دنبال ورود شرکت هواپیمایی ماهان در زمینه سرمایه گذاری در صنعت گردشگری مکران، این شرکت اقدام به خرید دو فروند کشتی کروز کرده است.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه این دو فروند کشتی کروز هم اکنون خریداری و به زودی وارد بندر چابهار خواهند شد، تصریح کرد: شناورهای مذکور پس از اخذ مجوزهای لازم در مسیر آب‌های ساحلی مکران و نیز بین بندر چابهار تا جزایر کیش و قشم تردد خواهد کرد.

مصطفی فاطمی خاطرنشان ساخت: همچنین این برنامه ریزی‌های از سوی شرکت هواپیمایی ماهان برای تردد این شناورهای کروز برای گردشگران خارجی و در مسیرهای بین المللی تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: شرکت هواپیمایی ماهان به عنوان سرمایه‌گذار قدرتمند نسبت به مطالعات در سواحل مکران اقدام کرده و قصد ایجاد تاسیسات گردشگری و مارینا را در چندین نقطه از سواحل مکران دارد.

مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین به سرمایه گذاری ۵۰ میلیون یورویی این شرکت در ۱۵ هکتار از اراضی منطقه ساحلی مکران به نام "گوردیم" جهت ایجاد تاسیسات اقامتی و تفریحی مرتبط با توریسم دریایی اشاره کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار