۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۷
ماجرای دستبند و پابند الکترونیک برای سارقان

سردار رادان: مجرمان سابقه‌دار با دستبند و پابند الکترونیک کنترل می‌شوند

ایرنا: فرمانده انتظامی کشور گفت: طرح دستبند و پابند الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار در کشور اجرایی می‌شود.

سردار احمدرضا رادان روز سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی چند روز آینده نخستین گروه مجرمان سابقه‌دار که بیش از سه فقره سرقت انجام دادند با دستبند و پابند الکترونیکی کنترل خواهند شد.

وی با بیان اینکه این طرح ابتدا به‌طور پایلوت در سطح چند استان انجام می‌شود، اظهارکرد: پس از اجرا در استان‌های پایلوت این برنامه در کل کشور اجرایی خواهد شد.

فرمانده فراجا یادآور شد: یکی از دغدغه‌ها و مسائلی که در انتظامی کشور که ما با آن روبه‌رو بودیم و حضرت آقا هم خیلی تاکید داشتند، معیشت همکاران است.

سردار رادان با تاکید بر بهبود وضع معیشتی کارکنان تاکید کرد: نیروی انتظامی از نادر سازمان‌های مسلحی است که کمترین منزل سازمانی را دارد که بر این اساس نهضت ساخت ۱۰۰ هزار خانه سازمانی در سطح کشور را در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به سهم یک هزار و ۶۵۰ واحدی استان لرستان در خانه‌های سازمانی یادآور شد: انتظار داریم با محوریت نماینده ولی فقیه در استان و کمک استاندار، شهردار و اختیارات نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سرعت این موضوع نیز به نتیجه برسد.

فرمانده‌کل انتظامی کشور، امروز، ۱۲ دی‌ماه با هدف شرکت در سومین یادواره ۵۰۰ شهید دوران دفاع مقدس و عرصه‌های امنیت لرستان وارد خرم‌آباد شده‌است.

سردار رادان در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد مورد استقبال فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، فرمانده نیروی انتظامی لرستان و استاندار لرستان قرار گرفت.

سومین یادواره ۵۰۰ شهید امنیت لرستان عصر امروز در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار می‌شود.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha