۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
چرا کسب‌وکارها در حرکت به سمت رایانش ابری مقاومت می‌کنند؟

پنل تخصصی بررسی دلایل مقاومت کسب‌وکارها در حرکت به سمت کلاد در رویداد «باهم» همکاران در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

فردای اقتصاد - پنل تخصصی بررسی دلایل مقاومت کسب‌وکارها در حرکت به سمت کلاد در رویداد «باهم» همکاران در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این پنل با حضور محمد علی یوسفی‌زاده مدیرعامل آسیاتک، فرید فولادی رئیس هیات مدیره شرکت همکاران سیستم، محمد معینی مدیر فنی و زیرساخت شرکت فناوران خبره و با مدیریت شهرام شریف دبیر تکنولوژی فردای اقتصاد برگزار شد. 

به گفته یوسفی زاده مدیرعامل آسیاتک یکی از قابلیت‌های اصلی سرویس‌های کلاد بحث توسعه‌پذیری آن در لحظه و عدم نیاز به سرمایه‌گذاری از سوی توسعه دهندگان است که این موضوع باعث صرفه‌جویی در  زمان و هزینه برای کسب و کارها می‌شود.. 

فرید فولادی نیز گفت: بسیاری موضوع امنیت را به دسترسی تعبیر می‌کنند در حالی که پایدار ماندن اطلاعات و سالم ماندن آن بسیار مهم‌تر است. به گفته فولادی قرار گرفتن اطلاعات در داخل سازمان به معنی عدم امکان  دسترسی به اطلاعات سازمان نیست و در دنیا این اثبات شده که عمده نفوذها از درون  صورت گرفته تا بیرون. 

محمد معینی نیز گفت: استفاده از کلاد هزینه شرکتها را به شدت کاهش میدهد و اگر شرکتی بخواهد خودش تمامی تجهیزات را خودش تامین کند و به روزرسانی‌ و دانش فنی خدمات ابری را درون خود فراهم کند،  خود را وارد یک جریان هزینه‌ای سنگین کرده در حالی که شرکت‌های ارایه دهنده خدمات کلاد این را با هزینه کمتری برای کسب و کارها فراهم می‌کنند.

همچنین شهرام شریف نیز گفت: ۶۴درصد شرکت‌های بزرگ جهان اعلام کرده‌اند که مدیریت کسب و کار از طریق سرویس‌های ابری به سودآوری آنها کمک کرده است. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار