۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
جاب ویژن از محصول جدید خود با نام "اچ آر مارکت "رونمایی کرد

جدیدترین محصول پلتفرم کاریابی "جاب ویژن" با عنوان "اچ آر مارکت "آغاز به کار کرد.

جاب ویژن اعلام کرده که قصد دارد تا اکوسیستمی برای منابع انسانی تشکیل دهد و "اچ آر مارکت" محصول جدید این پلتفرم، در همین راستا به فهرست زیرمجموعه های جاب ویژن اضافه شده است.

"اچ آر مارکت "که از آن به عنوان بازار محصولات و خدمات مربوط به واحد منابع انسانی سازمان ها یاد می شود، در اصل پلتفرمی برای معرفی محصولات و خدماتی است که مشتری بالقوه آن منابع انسانی شرکت ها و سازمان ها هستند. کسب و کارهایی که در این حوزه فعالیت می کنند، برای معرفی خدمات خود نیاز به برقراری ارتباط با تعداد زیادی از منابع انسانی سازمان ها دارند که به طور معمول مسیری طاقت فرسا و طولانی است. از سوی دیگر، متخصصان منابع انسانی در سازمان ها به منظور انجام اموری مانند بیمه تکمیلی، غذای سازمانی، سلامت، آموزش و توسعه و خدمات رفاهی، همواره با حجم زیادی از گزینه ها مواجه هستند که بایستی از میان آنها دست به انتخاب بزنند. "اچ آر مارکت "پاسخی در راستای همین نیاز دوجانبه از سوی کسب وکارها و سازمان هاست.

پلتفرم "اچ آر مارکت" از یک سو به کسب و کارها امکان برقراری ارتباط با سازمانهای برتر و ارتباط گیری با واحد منابع انسانی می دهد و از سوی دیگر، با تجمیع خدمات گوناگون کسب و کارهای مختلف، به متخصصین منابع انسانی درسازمان ها کمک میکند تا در راستای امور رفاهی سازمان خود دست به انتخابی مطمئن بزنند.

آن طور که در وبسایت "اچ آر مارکت "آمده، این بازار شامل خدمات یا محصولاتی مثل پرسشنامه، تسهیلات درمانی، نرم افزارهای ارزیابی عملکرد، نرم افزار حقوق و دستمزد، آزمونهای ارزیابی، بیمه درمان تکمیلی، روانشناسی سازمانی، سیستم حضور و غیاب، اتوماسیون اداری، برگزاری رویداد سازمانی، وام و خرید اقساط و سرویس اعتباری، خدمات سفر و گردشگری، وندینگ ماشین، آموزش و توسعه، هدیه های مناسبتی، مشاوره، تخفیفات سازمانی و امکان برگزاری رویداد می شود که در آن می توان ضمن بررسی ویژگی های هر محصول فهرست کاملی از بهترین شرکت های ارائه دهنده این محصولات را مشاهده کرد.

براساس اعلام جاب ویژن، "اچ آر مارکت" اکنون در مرحله رونمایی بتا قرار دارد. به این معنا که در حال حاضر تامین کنندگان و کسب وکارهایی که محصولات یا خدمات مربوط به واحد منابع انسانی سازمان ها ارائه می کنند، می توانند با ثبت نام در "اچ آر مارکت"، محصولات و خدمات خود را در واحدهای منابع انسانی بیش از 76هزار سازمان فعال در جاب ویژن معرفی کنند. با گذر زمان و عضویت کسب وکارهایی از این جنس به "اچ آر مارکت "این پلتفرم می تواند به عنوان مرجعی برای بررسی ویژگی های محصولات و خدمات حوزه های مورد نظر، در اختیار کارشناسان و مدیران منابع انسانی سازمان ها باشد.

جاب ویژن بزرگترین پلتفرم کاریابی در ایران است که در آن بیش از2 میلیون و 500هزار کارجو و 76هزار سازمان حضور دارند. "اچ آر مارکت "بعد از نمایشگاه کار، سرویس راهکارهای منابع انسانی کندو و پلتفرم هدهانتینگ میرانا، اکنون چهارمین زیرمجموعه گروه جاب ویژن به حساب می آید.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار