۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸
سامانه هوش یار «رافزا» رونمایی شد

نخستین رویداد هوش تجاری در بازارسرمایه با حضور مدیران و فعالان نهادهای مالی برگزار شد.

در نخستین رویداد هوش تجاری در بازارسرمایه از سامانه هوش یار رایان هم افزا رونمایی شد.

در این مراسم حجت فرهنگیان، مدیرعامل شرکت رایان هم افزا درباره خصوصیات این سامانه گفت: هوش یار به کارگزاران بازار سرمایه کمک می کند تا به آسانی به اطلاعات و گزارش های پرکاربرد دسترسی پیدا کنند.

وی افزود: در هوش یار دو پنل گزارش مدیر ارشد شامل یک داشبورد با ۱۲ گزارش کلان مدیریتی و یک پنل با پنج طبقه مختلف از شاخص های استاندارد حوزه وفاداری مشتریان شامل عملکرد مالی (۳۲ گزارش)، کارکرد مشتریان (۲۰ گزارش)، وفاداری مشتریان (۳۲ گزارش) وعملکرد شعب (۱۳ گزارش) و معامله گران(۱۰ گزارش) است.

فرهنگیان با اشاره به این مطلب که مهمترین نیاز مدیران، تحلیل داده ها و تبدیل آنها به اطلاعات کارآمد است، افزود: با سامانه هوش تجاری رایان هم افزا دسترسی به این امکان در کمترین زمان ممکن می شود.

وی افزود: همچنین، فرصت خوبی برای کمک به تصمیم سازی مدیران نهادهای مالی و کارگزاری‌ها خواهد بود که بتوانند فضای توسعه و نظارت بهتری را تجربه کنند. این سامانه همچنین به درآمدزایی، چسبندگی بیشتر مشتریان و پاسخگویی بهتر به نهادهای ناظر کمک خواهد کرد.

فرهنگیان به انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شرکت رایان هم افزا و کانون کارگزاران اشاره کرد و تصریح کرد:در این تفاهم نامه به همکاری‌های بیشتر و توسعه محصولات تاکید شده است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار