۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳
حذف ارز ترجیحی باعث گرانی گوشت شد؟

نماینده مجلس: قیمت گوشت ربطی به حذف ارز ترجیحی ندارد؛ مسئله اصلی ضعف مدیریتی است

ایسنا: وقتی گوشت قرمز وارد بازار می‌شود، بالاترین قیمت آن، باید ۳۵۰ هزار تومان باشد اما اکنون قیمت در شهرهای کوچک به بیش از دو برابر این مبلغ رسیده

مهدی طغیانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیریت بازار کالاهای اساسی به ویژه بازار مواد پروتئینی در این روزها ضعیف است. وقتی که گوشت قرمز وارد بازار می‌شود باید بالاترین قیمت آن ۳۵۰ هزار تومان باشد اما اکنون در شهرهای کوچک بیش از دو برابر این مبلغ رسیده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: گرانی‌های حاکم در بازار مواد پروتئینی ربطی به حذف ارز ترجیحی ندارد و مسئله اصلی ضعف در مدیریت است که باید اصلاح شود.

مهدی طغیانی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مدیریت بازار کالاهای اساسی به ویژه بازار مواد پروتئینی در این روزها ضعیف است. وقتی که گوشت قرمز وارد بازار می‌شود باید بالاترین قیمت آن ۳۵۰ هزار تومان باشد، اما اکنون در شهرهای کوچک بیش از دو برابر این مبلغ رسیده است.

وی در ادامه اظهار کرد: مسئله اصلی به مدیریت ضعیف از سوی وزارت جهاد کشاورزی باز می‌شود. این‌که گفته می‌شود به حذف ارز ترجیحی باز می‌شود حرف غلطی است. مشکل اساسی ضعف در مدیریت بازار است چرا که در بازارهای دیگر دیدیم که مدیریت صحیح پاسخ می‌دهد. آنچه که مهم است مدیریت صحیح بازار است که می‌تواند به آرامش بازار منتهی شود.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها