۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
بانک مخصوص برای اتباع خارجی تاسیس می‌شود

مدیرعامل بانک ملی: شعب ویژه اتباع خارجی راه‌اندازی می‌شود

تسنیم: مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: منابع مالی قابل توجهی در اختیار اتباع است که از بعد اقتصادی باید مورد توجه و برنامه‌ریزی قرار می‌گرفتند و اکنون با همت دولت سیزدهم شرایط مناسبی برای اصلاح این رویکرد به وجود آمده است.

ابوالفضل نجارزاده در "همایش جذب و مدیریت منابع مالی و سپرده‌گذاری اتباع و مهاجرین خارجی"، تاکید کرد: این طرح حاصل تلاش سازمان‌های مختلف و به خصوص همکاران ما در بانک ملی ایران و سازمان ملی مهاجرت است که حاصل این تلاش ها، کاری بزرگ و در خور تقدیر را شکل داده است.

نجارزاده ادامه داد: این همایش فرصتی است که همه مسائل و چالش‌های طرح مورد بررسی قرار گیرد و راهکارهای آن نیز تبیین شود تا طرح بدون نقص، اجرا شود.مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: این بانک آمادگی دارد تا شعب ویژه اتباع را راه‌اندازی کند.

وی افزود: در استان‌های پر جمعیت طی هفته‌های آتی یکی از شعب بانک ملی ایران به شعب اتباع تغییر می‌یابد تا در نهایت احترام به مهاجرین خدمات ارائه شود.

نجارزاده گفت: بانک ملی ایران آمادگی دارد تا در راستای ارائه خدمات بهتر، بسیاری از خدمات خود را برای اتباع خارجی، شخصی‌سازی کند.وی ادامه داد: می‌توان با نظر سازمان ملی مهاجرت در سامانه بام و پیام‌رسان بله نیز یک صفحه ویژه اتباع خارجی اختصاص یابد.

مدیرعامل بانک ملی ایران بیان کرد: خدمات بانکی ما به اتباع خارجی می‌تواند تنها به جذب سپرده و ارائه تسهیلات محدود نشود و خدمات مالی و محصولات متنوعی را با توجه به نیازهای مهاجرین، به آنان ارائه کرد.

نجارزاده در پایان سخنان خود تاکید کرد: منابع حاصل از این طرح در راستای محرومیت زدایی و اجرای طرح‌های اشتغالزا در استان‌های محروم استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها