۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
رونمایی رسمی  از آریزو ۸  مدیران خودرو

فونیکس آریزو ۸ بعنوان اولین سدان مدیران خودرو بطوررسمی رونمایی شد.

به گزارش فردای اقتصاد، قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو در مراسم رونمایی از فونیکس آریزو ۸ گفت: این خودرو با شعار در مسیر ارتقاء برای بازار کشور تولید و عرضه خواهد شد.

من، همچنین از تولید و عرضه آریزو ۸ هیبرید در سال ۲۰۲۴ خبر داد و افزود: تولید و عرضه سه خودرو با فناوری سوخت پاک در سال جاری از برنامه های شرکت مدیران خودرو است.

وی با بیان اینکه برند جدید فونیکس NEV به صورت تخصصی به تولید و عرضه خودروهای پلاگین هیبرید و برقی می پردازد، خاطرنشان کرد: این نخستین برندی است که به‌صورت تخصصی روی خودروهای پاک تمرکز خواهد داشت.

قائم مقام مدیرعامل مدیران خودرو، با اشاره به معرفی برند فونیکس برای نخستین بار به بازار ایران در آذر ۱۴۰۰، تاکید کرد: خودرو آریزو ۸، لوکس ترین و غنی ترین سدان موجود در بازار کشور است که با هدف پیشروی در انقلاب صنعت خودرو تولید و عرضه خواهد شد.

پیش بینی می شود خودرو آریزو ۸ با قیمت حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان  به بازار عرضه شود.

آریزو ۸ مدیران خودرو با ۲۵۴ اسب بخار

بر اساس این گزارش، فونیکس آریزو ۸ لوکس ترین سدان مونتاژی بازار ایران به حساب می آید که در کلاس فنی D قرار می گیرد. مدیران خودرو برنامه دارد تا با معرفی فونیکس آریزو ۸، سبد محصولات خود را کاملتر کند.

فونیکس آریزو ۸ به پیشرانه دو لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه در تیگو ۸ پرو مکس هم دیده می شود. این خودرو ۲۵۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۹۰ نیوتن متر در اختیار دارد. جعبه دنده ۷ سرعته دو کلاچه تر (W-DCT) نیز توان را به چرخ های جلوی این خودرو می رساند. شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت این سدان کلاس D در شرایط استاندارد ۷.۶ ثانیه اعلام شده است

آریزو ۸ که لوکس ترین سدان مدیران خودرو نامیده می شود به امکاناتی نظیر سقف پانوراما، فناوری LED چراغ ها، نور بالای اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، صندلی های جلوی برقی، حافظه صندلی راننده، گرمکن صندلی های جلو و عقب، گرمکن فرمان، سردکن صندلی های جلو، تهویه اتوماتیک دو کاناله، پاکسازی هوای کابین، فرمان کمکی برقی، تریم داخلی چرم، سنسور پارک جلو و عقب، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، شارژر بیسیم تلفن همراه، استارت دکمه ای، قابلیت روشن شدن خودرو از روی ریموت، جلو آمپر دیجیتال، رادار نقطه کور، سیستم صوتی سونی، نور پردازی متغییر کابین، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دنده پشت فرمان، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تنظیم حالت رانندگی مجهز است.

همچنین فونیکس آریزو ۸ از کیسه هوای رو به روی سرنشینان جلو، جانبی جلو و عقب، پرده ای و زانوی راننده و سرنشین برخوردار است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار