۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
تحول دیجیتال چگونه باعث جهش صنعت خرده فروشی می‌شود؟

فرید فولادی: تحول دیجیتال به معنای متفاوت فکر کردن است و این اتفاق حتما صنایع را متحول می‌کند.

فردای اقتصاد: پنل تخصصی «تحول دیجیتال در صنعت خرده‌فروشی» در رویداد باهم همکاران سیستم در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد. این پنل با حضور شاهین فاطمی هم‌بنیانگذار و مدیر ارشد خلاقیت گروه برندهای درسا، رسول محمدی مدیرعامل آرینا، رامین سمیع زاده مدیرعامل جابار ، فرید فولادی رئیس هیات مدیره همکاران سیستم  و با مدیریت بهزاد بهمن نژاد قائم مقام فردای اقتصاد برگزار شد.

شاهین فاطمی گفت: هنوز در کشور ما شرکت‌های خرده فروشی هنوز به دنبال نرم‌افزارهایی هستند که اطلاعتشان را دسته‌بندی کند در صورتی که در دنیا بیش از یک دهه است که سیستم‌های تصمیم‌ساز هستند به کار گرفته می‌شود. آینده شرکت‌های خرده فروشی شرکت‌های تصمیم‌ساز هستد. رسول محمدی نیز گفت: اگر شرکتهای خرده فروشی خود را با تحول دیجیتال همراه نکنند و آن را با شرایط روز حتما در طول سال‌های آینده حجم فعالیت و بازارشان کوچکتر خواهد شد.

رامین سمیع زاده هم با اشاره به تغییر پارادایم‌ها در حوزه خرده فروشی گفت: امروزه چالش‌های پیش روی فروشگاه‌های بزرگ طی یک دهه بسیار بیشتر شده است. تحول دیجیتال فقط صرفا مرتبط با حوزه‌های ICT نیست و در لجستیک هم هست. فرید فولادی نیز گفت: تحول دیجیتال به معنای متفاوت فکر کردن است بر پایه آنچه که دیجیتال در اختیار ما قرار می‌دهد و این اتفاق حتما صنایع را متحول می‌کند. خرده فروشی این مسیر را زودتر از همه شروع کرده و این ناشی از نیاز و انتظار مشتریان نهایی است.

فایل صوتی این برنامه را اینجا بشنوید: 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار