۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷
نتیجه آزمون استخدام دبیری اعلام می‌شود

انتشار نتایج تکمیل ظرفیت و اعتراض آزمون دبیری و هنرآموزی تا پایان هفته

ایسنا: معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش از انتشار نتایج تکمیل ظرفیت و اعتراضات آزمون استخدامی دبیری و هنرآموزی تا پایان هفته جاری خبر داد.

محمد مهدی کاظمی در صفحه مجازی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: با توجه به پیام‌های داوطلبان گرامی در خصوص نتایج تکمیل ظرفیت و اعتراضات آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز، بنابر هماهنگی‌های انجام شده و پیگیری‌های صورت گرفته، ان شاءالله، تا پایان هفته جاری از طریق سامانه سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج منتشر خواهد شد.

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی ۱۲ مرداد امسال با تعداد ۳۲۵ هزار و ۶۹۸ نفر شرکت‌کننده در ۲۹ گروه شغلی برگزار شد. حدود ۲۷۴ هزار و ۲۶۵ نفر برای آزمون دبیری و ۵۱ هزار و ۴۳۳ نفر برای آزمون هنرآموزی شرکت کرده بودند که بیشترین آمار شرکت‌کنندگان از استان خراسان رضوی و کمترین آمار مربوط به استان سمنان بوده است.

حدود سه برابر ظرفیت یعنی مجموعا ۴۲ هزار و ۶۶۳ نفر از ۳۲۵ هزار و ۶۹۸ شرکت‌کننده آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی دبیری و هنرآموزی برای ارزیابی تکمیلی فراخوانده شده‌اند تا نهایتا بر اساس نتایج این آزمون ۲۲ هزار و ۱۸۴ دبیر و هنرآموز و به تفکیک حدود ۱۹ هزار دبیر و ۳۰۰۰ هنرآموز جذب وزارت آموزش و پرورش شوند.

در مرحله اول برگزاری این آزمون و پس از انجام ارزیابی تکمیلی حدود ۱۵ هزار نفر جذب شدند و ظرفیت خالی‌ماند. داوطلبان فرصت داشتند نسبت به نتایج اولیه اعتراض کنند و از طرفی برای جذب بیشتر نیرو این آزمون به مرحله تکمیل ظرفیت وارد شد.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها