۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
معرفی دستاوردهای پتروشیمی  تندگویان

مدیران ارشد هلدینگ خلیج فارس، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و اعضای کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران، در جریان دستاوردها و برنامه‌های هلدینگ خلیج فارس و شرکت‌های تابعه گروه در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی از پتروشیمی تندگویان بازدید کردند.

علی عسکری؛ مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در این بازدید با اشاره به جایگاه ویژه ماهشهر در صنعت پتروشیمی  گفت : رتبه ۳۷ هلدینگ خلیج فارس در رده‌بندی جهانی ICIS در دو سال گذشته به ۲۷ ارتقا پیدا کرده و "فارس" به عنوان ارزشمندترین شرکت بازار سرمایه با سود تلفیقی بیش از ۱۰۰ هزار میلیاردتومان ارزشی روزافزون برای سهامداران دارد.

وی همچنین با اشاره به تمرکز ویژه این گروه بر داخلی‌سازی با استفاده از توان و دانش شرکت‌های ایرانی و دانش‌بنیان، به تشریح دستاوردها در خصوص ساخت تجهیزات و قطعات، از جمله کاتالیست‌ها با وجود تحریم‌ها اشاره کرد.

سید رضا قاسمی شهری؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی شهید تندگویان درباره دستاوردهای این شرکت از ابتدای حضورش در سال ۹۷ تاکنون توضیحاتی ارائه کرد که از جمله آن‌ها می‌توان به افزایش تولید از ۶۳ درصد به بالای ۸۰ درصد، ساخت کاتالیست پالادیوم با وجود تحریم‌های غرب، بازسازی بویلرهای تیتانیومی، کسب رکوردهای متعدد تولید و اقدامات زیست محیطی مهم برای دستیابی به صنعت سبز اشاره کرد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار