۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
امدادهای ایران خودرو در عید  به چه صورت است؟

مدیرعامل امداد خودرو ایران میانگین زمان انتظار برای رسیدن امدادگر را در سراسر کشور ٢۵ دقیقه (حتی در تهران ١۵ دقیقه) اعلام و خاطرنشان کرد که ٧٠ الی ٧۵ درصد خدمات با نرخ مصوب در محل انجام می‌شود و تنها ٣٠ درصد نیاز به حمل خودرو برآورد می‌شود.

ایسنا: مدیرعامل امداد خودرو ایران - در نشست خبری امروز (یکشنبه)، اظهار کرد: تمام تلاش ما این است که بستر مناسب برای خدمت‌رسانی به تمام مشتریان خود و مصرف‌کنندگان سایر محصولات خودرویی داشته باشیم. این مجموعه که زیر مجموعه گروه صنعتی ایران‌خودرو است، اما بر اساس همین هدف خدمت رسانی به اکثریت محصولات خودرویی و گستردگی فعالیت، با نام امداد خودرو ایران فعالیت دارد، از سال ١٣٧٨ تأسیس شده و حدود دوسالی است که در جاده مخصوص به سبب نزدیکی به گروه صنعتی ایران‌خودرو، قرار گرفته، در حال حاضر با بیش از ١٠ دفتر منطقه‌ای با میانگین ٣٠ نفر نیرو، در بالغ بر ١۵٠٠ امدادگر فعال و متخصص در شهرها و استان‌های کشور و بیش از ٢٠ هزار کیلومتر خدمات جاده‌ای در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

مدیرعامل امداد خودرو ایران ضمن تاکید بر اینکه خدمات به صورت هفت روز هفته و ٢۴ ساعته و شبانه‌روزی صورت می‌گیرد، اعلام کرد: صرفاً روزانه ٣٠٠٠ خدمات امدادی ارائه می‌شود؛ بنابراین نه تنها به محصولات ایران‌خودرو خدمات تخصصی ارائه می‌دهد که برای سایر محصولات خودرویی نیز  امدادرسانی و خدمات عمومی صورت می‌گیرد؛ چرا که سیاست‌ کلان ایران‌خودرو، جلب رضایت مشتری است و سعی کردیم در امداد خودرو ایران، فارغ از برندهای خودرویی، در همه‌ زمینه‌ها که مردم نیاز به خدمت داشته باشند، خدمت رسانی کنیم. 

قابلیت پاسخگویی ۵۰۰ تماس در لحظه

وی با بیان اینکه مزیت رقابتی ما این است که در همه‌ نقاط کشور، به صورت برخط نماینده فعال داریم، گفت: سعی کرده‌ایم طی سال‌های اخیر از تکنولوژی‌های جدید استفاده کنیم تا سطح خدمت‌رسانی را بالا ببریم. مرکز تماس ما قابلیت این را دارد که در هر لحظه، ۵۰۰ تماس را پاسخگو باشد؛ در کنار آن از تکنولوژی جدید هوش مصنوعی استفاده کنیم؛ این اقدام از سال گذشته آغاز شده و برآورد این است که در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری کامل برسد.

میرحسینی تصریح کرد: ما فارغ از اینکه قرارداد خدمت‌رسانی برای محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو داریم، برای محصولات شرکت‌های بهمن‌موتور، کرمان‌موتور و مدیران‌خودرو هم تحت قرارداد خدمت‌رسانی امداد خودرو ایران هستند که بزرگترین مجموعه خدمت‌کسانی هستیم و در رتبه دوم سایپا است. 

مدیرعامل امداد خودرو ایران، در رابطه با امداد نوروزی سال ۱۴۰۳، خبر داد: همچون روال سال‌های گذشته برای امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان در نوروز ۱۴۰۳، از پنجشنبه هفته جاری (۲۴ اسفند ماه) این امداد آغاز خواهد شد که جزئیات آن اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: برای هر نوع خدمت‌رسانی علاوه بر تلفن ۰۹۶۴۴۰، سایت امداد خودرو و اپلیکیشن ایساکو نیز فعال است. نکته قابل توجه این است که برای ارائه‌ هر خدمتی فاکتور صادر خواهد شد. حتی در موارد نیاز به حمل، پیش‌فاکتور برای مشتری صادر و در صورت پذیرش مشتری، حمل آن هم به نمایندگی‌های مجازصورت می‌گیرد؛ تنها چنانچه تغییر مسیر (در موارد محدود) صورت گیرد، هزینه قانونی اعمال می‌شود. البته تنها ۳۰ درصد خدمات امدادی منجر به حمل خودرو به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های استاندارد می‌شود و در ۷۰ الی ۷۵ درصد در محل خدمات ارائه خواهد شد.

مدیرعامل امداد خودرو ایران تصریح کرد: خدمات با نرخ‌های استاندارد و در میانگین زمان ۲۵ دقیقه ارائه می‌شود؛ این درحالیست که رسیدن امدادگر در تهران از زمان تماس مشتریان ۱۵ دقیقه نیز ثبت شده است اما با توجه به اینکه شبکه سراسری مدنظر است، میانگین ۲۵ درصد برآورد می‌شود.

میرحسینی با بیان اینکه به دنبال ارائه خدمات بهتری به مشتریان هستیم، گفت: در بعضی از بزرگراه‌ها از جمله الغدیر و تهران - شمال قرارداد بسته‌ایم، هر چند این مسیرها برای شرکت هزینه بر است؛ اما اولویت ما خدمات‌رسانی به مردم است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها