۲ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
فراز و فرود استارتاپ‌ها و شرکتهای تکنولوژی در سال ۱۴۰۲

مهمترین تحولات حوزه استارتاپ‌ها و تکنولوژی در ایران و جهان طی نشستی در فردای اقتصاد با حضور روزنامه‌نگاران و کارشناسان تکنولوژی وارتباطات مورد بررسی قرار گرفت. 

فردای اقتصاد - مهمترین تحولات حوزه استارتاپ‌ها و تکنولوژی در ایران و جهان طی نشستی در فردای اقتصاد با حضور روزنامه‌نگاران و کارشناسان تکنولوژی وارتباطات مورد بررسی قرار گرفت. 

این نشست با حضور مانی قاسمی بنیانگذار رسانه دیجیاتو، حمیدرضا نیکدل مشاور و مدرس ارتباطات، امیر نیری سردبیر آی تی ایران، مجتبی طباطبایی متخصص هوش مصنوعی با میزبانی شهرام شریف دبیر تکنولوژی فردای اقتصاد برگزار شد.

در این نشست  چالش‌های اصلی استارتاپ‌های ایرانی مانند تحریم و نبود سرمایه‌گذاری خارجی، حضور بازیگران جدید از بخش سنتی در سرمایه‌گذاری و خرید استارتاپ‌ها، ممنوعیت واردات آیفون و تاثیر آن بر رشد کلاهبرداری‌های پانزی مانند کوروش کمپانی و تحولات انقلابی هوش مصنوعی مورد تحلیل قرار گرفت. 

 بررسی ضعف امنیت و رخنه‌های مختلف به سرویس‌ها و سایت‌های ایرانی، اخراج گسترده کارکنان شرکتهای بزرگ تکنولوژی و چشم‌انداز صنعت تکنولوژی در سال جدید از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود. 

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha