۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
تاکسی برقی‌ها کجای تهران مسافر می‌زنند؟

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: اولویت تردد تاکسی‌های برقی با محدوده‌ها و مسیرهایی خواهد بود که ترافیک و آلودگی هوا در آنها پررنگ‌تر و بیشتر است.

ایرنا: شادی مالکی روز پنجشنبه اظهار کرد: اولویت تردد تاکسی‌های برقی با ایستگاه‌ها، پایانه‌ها و مسیرهای پرتردد و شلوغ و پرمسافر مانند فرودگاه‌ها یا بازارهای بزرگ و اصلی شهر است که در مورد جزییات آن تصمیم‌گیری می‌شود.

وی ادامه داد: ورود تاکسی برقی را امسال به‌تدریج به ناوگان تاکسیرانی تهران خواهیم داشت و با توجه به قرارداد منعقد شده با طرف چینی برای امسال ۲۵ هزار تاکسی سدان، ۱۰ هزار تاکسی ون و ۲ هزار و ۵۰۰ تاکسی ویژه برقی برای شهر تهران در نظر گرفته شده است.

مالکی اظهار کرد: در اسفندماه تعدادی از این خودروهای برقی به‌عنوان نمونه‌های اولیه وارد و رونمایی شد که مراحل مربوط به اخذ پلاک آنها در حال انجام و طی شدن است.

شورای شهر نرخ کرایه تاکسی برقی را مشخص می‌کند

به گفته سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران، نرخ کرایه تاکسی برقی بعد از پیشنهاد شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر تهران اعلام می‌شود، اما شرایطی متفاوت نسبت به دیگر تاکسی‌های شهر تهران خواهد داشت.

وی یادآور شد: بدون تردید کیفیت تردد و سفرهای درون‌شهری با تاکسی‌های برقی به لحاظ کمی و کیفی برای شهروندان و مسافران تهرانی متفاوت است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها