۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
رونمایی از یک پلتفرم جدید در بانکداری دیجیتال شرکتی

پلتفرم جدید توسن در حوزه بانکداری دیجیتال شرکتی با نام «فوربیکس»، تابستان امسال رونمایی می‌شود.

توسن به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در ارائه فناوری‌های مالی و بانکی، با رویکرد توسعه بانکداری شرکتی و ارائه ابزارهای نوین، با همکاری یکی از شرکای تجاری خود، اقدام به راه‌اندازی پلتفرم بانکداری دیجیتال شرکتی با نام فوربیکس کرده است.

روح‌الله فاطمی، رئیس هیئت مدیره شرکت فوربیکس درباره اهداف راه‌اندازی این پلتفرم مطرح کرد: این محصول با رویکردایجاد یک راه‌حل مالی برای پاسخ به دغدغه‌های کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و تأمین نیازهای آنها طراحی شده است.

به گفته فاطمی، این محصول جدید با بهره‌گیری از توانمندی‌های توسن و همکاران تجاری آن، تابستان سال جاری به بازار عرضه می‌شود.

وی درباره راه‌حل‌های ارائه شده توسط این پلتفرم توضیح داد:پلتفرم فوربیکس، همانند یک تسهیلگر هوشمند برای کسب و کارهای کوچک و متوسط عمل می‌کند و بر اساس نیازهای مالی این نوع کسب‌وکارها در اموری نظیر حسابداری، صدور فاکتور الکترونیک، تامین مالی، امور بانکداری و ... طراحی و راه‌اندازی شده است.

محسن زادمهر، مدیرعامل پلتفرم فوربیکس نیز درباره ظرفیت‌های این محصول جدید گفت: این پلتفرم به صورت کامل بر بستر تلفن همراه و با توجه ویژه به نیازهای نسل جدید طراحی شده و در حال توسعه است و مهمترین ماموریت آن ارائه پاسخی جامع به تمام نیازهای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط است.

زادمهر، هدف اصلی ایجاد این پلتفرم را ارائه ابزارهای مختلف پشتیبانی و مدیریتی برای کسب و کارهای کوچک و متوسط و نیز روش‌های متنوع تامین مالی عنوان کرد تا آنها بتوانند با استفاده از این ابزار هوشمند و صرفه جویی در زمان، روی رشد و توسعه کسب و کار خود تمرکز کنند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار