۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰
از تغییر الگوی جهش‌های ارزی تا «مست عشق»

چرا افزایش تدریجی نرخ ارز بهتر از جهش ناگهانی آن است؟پیش‌نیازهای اساسی برای رفع چالش‌های گمرکی چیست؟گزارش شامخ اسفند ماه ۱۴۰۲ چه پیامی دارد؟ مولانا در کجای سپهر فرهنگ و تاریخ ایران ایستاده است؟ در برنامه صفحه اول پاسخ این سوالات داده شده است.

فردای اقتصاد: در قسمت جدید از برنامه صفحه اول؛ سعید عباسیان، دبیر اقتصاد کلان فردای اقتصاد با مرور جهش‌های ارزی ایران به این سوال پاسخ می‌دهد که چرا افزایش تدریجی نرخ ارز بهتر از جهش ناگهانی آن است؟

◻️غزاله طایفه، دبیر گروه صنعت و تجارت فردای اقتصاد ضمن بررسی گزارش اخیر مرکز پژوهش‌های مجلس تحت عنوان «تحلیل و بررسی ‌چالش‌های حوزه گمرک» توضیح می‌دهد که پیش‌نیازهای اساسی برای رفع چالش‌های گمرکی چیست؟

◻️آخرین اطلاعات شاخص مدیران خرید (شامخ) از رسیدن این شاخص به ۵۵.۷۹ حکایت دارد که بیشترین رقم ۱۰ ماهه محسوب می‌شود؛ گزارش شامخ اسفند ماه ۱۴۰۲ چه پیامی دارد؟

◻️با نزدیک شدن به اکران فیلم «مست عشق» که برشی از زندگی مولانا، شاعر پارسی‌گوی ایرانی است از اشکان زارع، عضو تحریریه فردای اقتصاد می‌پرسیم که مولانا در کجای سپهر فرهنگ و تاریخ ایران ایستاده است؟

نسخه صوتی این برنامه را اینجا بشنوید

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیم اسلامی IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    با درود و سپاس
  • حامد IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
    با درود و سپاس فراوان خدمت تمامی دست اندرکاران این برنامه ، با عرض پوزش ، حیف است برنامه ای با این حجم مطالب مفید و اجرای عالی مجری محترم ، با سلام شروع نشود ، کلامی پدرانه ، امید که به دل نگیرید

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار