۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۲
درج نام مادر روی کارت ملی منتفی شد

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: در مورد درج نام مادر در کارت ملی مراحلی را پیش رفتیم ولی گفتند این کارت ها دارد منسوخ می شود و اصلا قرار است هیچ نامی در کارت‌های جدید نیاید.

ایلنا: معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: در مورد درج نام مادر در کارت ملی مراحلی را پیش رفتیم، ولی گفتند این کارت‌ها دارد منسوخ می‌شود و اصلا قرار است هیچ نامی در کارت‌های جدید نیاید.

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره حمایت این معاوت از زنان شاغل در حوزه صنایع دستی گفت: صنایع دستی متولی خود را دارد برای اشتغال بانوان هم بحث تعاونی‌ها و هم مشاغل خانگی را داریم که تا جایی که بتوانیم هم در بحث تسهیلات هم در بحث مجوزها و بازارچه‌های فروش حمایتشان می‌کنیم، اما متولیان خاص آن‌ها باید اقدامات اساسی‌تر را انجام دهند در استان‌ها و اعتباراتی که برای آن‌ها تصویب می‌کنیم یکی از مباحث بازارچه‌ها است که اقدامات ما در خصوص آن‌ها برای سرپرستان خانوار و مشاغل خانگی است.

وی در پاسخ به سوالی درباره درج نام مادران در کارت ملی گفت: در این خصوص مراحلی را پیش رفتیم، ولی گفتند این کارت‌ها دارد منسوخ می‌شود و اصلا هیچ نامی نمی‌آید و فقط کد ملی روی کارت‌ها قرار است درج شود. گفتند اصلا در کارت‌های جدید نه نام پدر و نه نام مادر درج نمی‌شود و این مساله دیگر موضوعیت ندارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها