۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۱
همکاری چری و آیموگا برای ساخت ربات هوشمند

ربات دوپا با Embodied AI Mornine محصول مشترک چری و آیموگا در کنفرانس آینده با موضوع مدیرعامل رونمایی می شود.

فردای اقتصاد- همکاری چری و آیموگا برای ساخت ربات هوشمند آغاز یک سیستم خدمات مشتری نوآورانه است. و این روزها که اطلس به عنوان مشهورترین ربات دنیا از سوی بوستون اینداستری بازنشسته می شود، مونرنین با مقیاس و هزینه های اقتصادی برتر وارد صنعت می شود.

مورنین دارای طراحی بسیار بیومیمتیک و چهره ای شبیه انسان است به گونه ای که می‌تواند حرکات ماهیچه‌های دهان و صورت انسان را شبیه‌سازی کند، عباراتی مانند صحبت کردن، لبخند زدن و باز کردن دهان خود را قانع‌کننده بیان کند.

مورنین دستورات شفاهی یا نوشتاری انسان را به دقت تفسیر و آنها را به استراتژی‌های عملی خاص تبدیل می کند.

مورنین دانش گسترده برند خودروی چری را برای توسعه یک مدل در مقیاس بزرگ در سطح صنعت ترکیب می‌کند. و تعامل این ربات در گفتگوهای معمولی با کاربران و پاسخگویی به سوالات حرفه ای در حوزه خودرواست.

مورنین یک دستیار جامع خانگی

هدف از توسعه مورنین ارایه اطلاعات به مشتریان و پاسخگویی به سوالات آن ها در مراکز فروش خودرو است که این امر کارایی خدمات را افزایش می دهد و سطح رضایت مشتری را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

همچنین این ربات می‌تواند به‌طور مستقل مشتریان را به مکان‌های خاص محصول هدایت کند و از بازوهای رباتیک ماهرانه خود برای نمایش‌ها و عملیات فیزیکی استفاده کند.

مورنین در آخرین رشد خود، یک دستیار جامع خانگی است به گونه ای که به طرز ماهرانه‌ای به پرسش‌های معمول رسیدگی می‌کند، یادآوری‌های به موقع زندگی را ارایه می‌کند، به مدیریت سلامت کمک می‌کند، از مراقبت از سالمندان و آموزش کودکان پشتیبانی می‌کند، و کارهای خانه مانند نظافت و آشپزی را انجام می‌دهد. در مجموع مورنین نقشی شبیه به نقش یک عضو پرورش دهنده خانواده را بر عهده می گیرد، که در زندگی مردم جا افتاده است، بنابراین کیفیت زندگی را به طور قابل توجهی افزایش می دهد و بار خانواده ها را کاهش می دهد.

سرعیت مورنین ۴ کیلومتر برساعت است

رونمایی از Mornine نه تنها نشان دهنده کاوش مداوم و پیروزی بر چالش های تیم تحقیق و توسعه است، بلکه یک جهش قابل توجه در پیشرفت تکنولوژیکی است که به افزایش بهره وری اجتماعی و بهبود سبک زندگی کمک می کند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار