۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
جدال صداوسیما و مهران مدیری بر سر دورهمی

تهیه کننده برنامه دورهمی به اظهارات اخیر مهران مدیری درباره پخش این برنامه واکنش نشان داد.

باشگاه خبرنگاران- ناصر قدیر کاشانی تهیه کننده برنامه دورهمی به سوالاتی درباره آخرین وضعیت این برنامه و اظهارات مهران مدیری درخصوص پخش یا عدم پخش آن پاسخ داد که در ادامه می‌خوانید.

باشگاه خبرنگاران جوان: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی ماه صفر درباره وضعیت برنامه دورهمی توضیح دهید؟

تهیه کننده برنامه دورهمی: همانطور که مطلع هستید سری پنجم از برنامه دورهمی در ۱۲۵ قسمت تولید شده است. از قسمت سی و چهارم به بعد ما از حضور چهره‌های برتر در مسابقه استفاده کردیم که برنامه جذاب‌تر باشد و شکل دورهمی‌های قبل حفظ شود؛ خدا را شکر برنامه بسیار جذاب‌تر شد و مورد توجه و استقبال بیشتر بینندگان قرار گرفت.

تولید سری پنجم دورهمی دوماه پیش تمام شد و همه برنامه‌ها تحویل سازمان صدا و سیما شده است. تا قبل از ایام محرم ۸۰ قسمت از آن پخش شده و آن طور که اطلاع دارم سازمان صدا وسیما تصمیم دارد ۴۵ قسمت باقی مانده را بعد از ماه صفر پخش کند و تا عید نوروز ادامه داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان: اخیرا صحبت‌هایی از قول آقای مهران مدیری در خصوص پخش برنامه دورهمی مطرح شده است؛ لطفا در این باره توضیح دهید؟

تهیه کننده برنامه دورهمی: مالکیت اینگونه برنامه‌ها متعلق به سازمان صدا و سیماست و روال قرارداد با سازمان هم به این صورت است که سازمان وجه تولید برنامه را پرداخت و تهیه کننده آن را تولید می‌کند، سپس برنامه تحویل سازمان می‌شود؛ در نهایت تصمیم گیرنده درباره پخش یا عدم پخش برنامه، سازمان صدا و سیماست.

همانطور که گفتم ما ۱۲۰ برنامه تولید کردیم و ۲ ماه پیش قسمت‌های پایانی را هم تحویل سازمان دادیم. در حال حاضر مالکیت و تصمیم پخش برنامه در اختیار سازمان صدا و سیماست و نظر آقای مدیری نظر شخصی است و طبق قراردادی که ما با سازمان داریم نمی‌توانیم چنین تصمیمی را بگیریم و به سازمان چیزی را تکلیف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان: ظاهرا آقای مدیری برای اجرا و کارگردانی این برنامه چندین میلیارد دستمزد دریافت کرده، درباره قرارداد اجرا و کارگردانی و مبلغ دستمزد میلیاردی او اطلاعاتی دارید که در اختیار ما قرار دهید؟

تهیه کننده برنامه دورهمی: در حال حاضر پرداختی‌ها بابت فیلم و سریال و اجرای برنامه‌هایی شاخص توسط افراد شاخص مثل آقای مدیری همین حدود و با همین مبالغ است، البته وی دستمزدش بابت تولید برنامه دورهمی سری پنجم را به طور کامل دریافت کرده و مطالبه‌ای از تهیه کننده یا سازمان صدا و سیما برای دورهمی ندارد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار