۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
هم افزایی سیمانی‌های شستا برای رونق تولید «کفرا»

مدیرعامل صدرتامین بر هم‌افزایی شرکت‌های سیمانی تابعه شستا با شرکت فرآورده‌های نسوز ایران تاکید کرد.

فردای اقتصاد : امیرحسین نادری مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدرتامین در همایش نقش نسوز در صنعت سیمان با هدف هم افزایی شرکت های سیمانی تابعه شستا با شرکت فرآورده های نسوز ایران اظهار داشت : فرآورده های نسوز ایران یکی از بهترین نسوزهای کشور را تولید می کند و در ابعاد مختلف کوره و پرس و مرکز تحقیقات دارد و حتی به لحاظ موقعیت هم در بهترین محدوده واقع شده است به طوری که ۶۰ درصد مصرف کنندگان این محصول کمتر از ۲۰ کیلومتر با این واحد صنعتی فاصله دارند.  

وی افزود: با توجه به صنعتی شدن کشور های حاشیه خلیج فارس و پایین بودن قیمت تمام شده تولید در ایران ،   شرکت نسوز باید در بازار داخلی و خارجی از این قبیل فرصت ها استفاده کند.  

نادری تاکید کرد:توقع این است که شرکت های سیمانی در این هم افزایی سهیم باشند.  هر چند به لحاظ نقدینگی شرکت در موقعیت مناسبی قرار ندارد اما به لحاظ عملکرد تولید و فروش و ارتقای سهم بازار عملکرد مناسبی داشته است.  

افتتاح انبار اختصاصی گمرک در شرکت فرآورده های نسوز ایران

مدیر گمرک اصفهان در این همایش اظهار داشت : گسترش انبارهای اختصاصی به عنوان بسته حمایتی از تولیدکنندگان بوده و کالا در محل انبار نگهداری شده و شامل هزینه های دموراژ نمی شود و امکان جابه جایی کالا در هر لحظه وجود دارد.  

مجید کوهستانی خاطرنشان کرد : میزان واردات شرکت فرآورده های نسوز در سال ۱۴۰۲ معادل ۷ میلیون دلار و صادرات آن ۵۴۱ هزار دلار بوده که با بهره برداری از انبار اختصاصی در محل شرکت، از این پس در بسیاری از هزینه های شرکت در امور گمرکی صرفه جویی خواهد شد.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha