۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال یکطرفه شد

مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یکطرفه شدن جاده چالوس وآزادراه تهران-شمال و ترافیک سنگین در سایر محورهای شمالی خبر داد.

تسنیم: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راههای کشور سازمان راهداری تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است. تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران-شمال مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

در زمان حاضر محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های بیلقان، پورکان، آتشگاه و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و حدفاصل ولی آباد تا هزارچم، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های آبعلی و امامزاده هاشم و حدفاصل پلور تا بایجان و محدوده سه راهی چلاو، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل رودهن تا گیلاوند و محدوده امین آباد، آزادراه قزوین – رشت محدوده‌های شیرین سو و پارک جنگلی سراوان ترافیک سنگین و در محور قدیم تهران – بومهن و آزادراه تهران – پردیس محدوده‌های ابتدای آزادراه و جاجرود ترافیک نیمه سنگین است.

همچنین در آزادراه کرج – قزوین حدفاصل ساسانی تا گلدشت و محدوده‌های ینگی امام و شهرک آزادگان و حدفاصل زیاران تا محمدیه و آزادراه قم – تهران مسیر (رفت و برگشت) محدوده بهشت زهرا و آزادراه قم – تهران محدوده وهن آباد ترافیک سنگین است.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha