۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۳
سردار آزمون از تیم ملی کنار گذاشته شد؟

در فاصله کمتر از دو ماه مانده به جام جهانی به یکباره شایعاتی درباره احتمال کنار گذاشته شدن سردار آزمون از تیم ملی به گوش می‌رسد.

فراز: سردار آزمون تنها بازیکن تیم ملی فوتبال ایران بود که دیروز در یک استوری اینستاگرامی به ماجرای فوت مهسا امینی و اعتراضات خیابانی این روزهای ایران واکنش نشان داد. او این کار را در حالی انجام داد که هنوز در اردوی تیم ملی فوتبال در اتریش حضور داشت. آزمون با اشاره به حضورش در اردوی تیم ملی فوتبال نوشته بود: «به خاطر قانون تیم ملی تا الان نتونستیم چیزی بگیم تا اردو تمام شه ولی...»

سردار آزمون البته این استوری را پس از سخنان پر حاشیه جدید حسن عباسی، چهره تندرو اصولگرا علیه بازیکنان فوتبال منتشر کرد.

بعد از این هم در تصاویر منتشر شده از تمرین امروز تیم ملی فوتبال کشورمان، عکسی از سردار آزمون دیده نمی‌شود و این در حالی است که خبرگزاری فارس مدعی شده که آزمون به دلیل آسیب دیدگی در تمرین حاضر نبوده و بازی با سنگال را از دست می‌دهد.

f1560

انتشار پست های مجازی و موضع گیری درباره اتفاقات روزهای اخیر کاری بود که در توسط بسیاری از ورزشکاران و هنرمندان کشور انجام شده بود. با این وجود پیامد این کار برای سردار آزمون قدری تفاوت داشت.

اولین اتفاق این بود که صفحه تیم ملی فوتبال ایران در اینستاگرام، پیج سردار آزمون را آنفالو کرد. همزمان سایت دیلی فوتبال درباره حواشی پیش آمده اینگونه گزارش داد: شنیده ها حاکی از آن است در پی تخطی سردار آزمون از قوانین تیم ملی ایران در اردوی اتریش مبنی بر فعالیت مجازی این بازیکن، نام او از لیست نهایی این تیم برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر خط خورد. کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران که قوانین سختگیرانه ای برای بازیکنان وضع کرده است، اجازه فعالیت ملی پوشان دست کم در اردوی تیم ملی را به آنها صادر نکرده و برخی بازیکنان از جمله سردار آزمون در رعایت این قانون مرتکب تخلف شده اند.

اما این پایان ماجرا نبود و امروز دوشنبه، ۴ مهرماه همه محتویات صفحه سردار آزمون در اینستاگرام حتی آن دسته که ربطی به موضع‌گیری اخیرش نداشت، پس از انتقاد و حمایت از معترضان پاک شد. هنوز مشخص نیست که مهاجم تیم ملی خودش دست به این اقدام زده یا این پلتفرم مطالب را مناسب ندیده است.

‎سردار آزمون که حدود پنج میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد، مدعی شده بود به رغم تبعات احتمالی، این استوری خود را پاک نخواهد کرد.

1576584_517

البته بعد از سردار آزمون، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان هم یک پست اینستاگرامی در واکنش به مرگ مهسا امینی و اعتراضات روزهای اخیر منتشر کرد که این پست هم دقایقی بعد حذف شد. با این وجود محتوای صفحه او به مانند سردار آزمون کاملا پاک نشده و صفحه تیم ملی فوتبال ایران نیز وی را آنفالو نکرده است.

پست-علیرضا-بیرانوند-برای-مهسا-امینی

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها