۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تکمیل زنجیره تولید محصولات فولادی زیربنای توسعه پایدار

تولید ورق گالوانیزه در جهت تکمیل زنجیره فولاد استان چهامحال و بختیاری برای توسعه صنعت منطقه ضروری است

فردای اقتصاد: حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو، اجرای طرح‌های بالادستی تولید ورق گالوانیزه در جهت تکمیل زنجیره فولاد استان را برای توسعه صنعت منطقه ضروری دانست و آن را مهم‌ترین استراتژی شرکت ورق خودرو توصیف کرد.

وی افزود:  با اجرای بخشی از طرح‌های توسعه شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری و تولید محصولات ویژه بدنه نمایان خودرو (رویه) و دریافت نتایج مثبت و تست‌های آزمایشگاهی در صنایع خودروسازی و اخذ رقم قابل‌توجهی از سفارش‌ها، کشور از واردات این نوع محصولات بی‌نیاز شده و از خروج مقادیر زیادی ارز از کشور جلوگیری خواهد شد.

ولدبیگی، مشاور رییس مرکز مطالعات و پژوهش بازرگانی وزارت صمت هدف از اجرای طرح یاد شده  و بازدید از واحدهای استراتژیک صنعتی را دریافت دیدگاه‌ها و بررسی شرایط موجود و موانع و مشکلات جهت ارایه حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم و موردنیاز صنایع با بهره‌گیری از امکانات و قابلیت‌های بالقوه موجود عنوان کرد.

کارشناسان طرح آمایش صنعتی وزارت صمت به‌منظور نیازسنجی برای توسعه زیرساخت‌های صنعتی و برنامه‌ریزی بلندمدت برای توسعه صنعتی منطقه، اقدام به بازدید از واحدهای شاخص صنعتی استان کردند و در این راستا از شرکت ورق‌خودرو چهارمحال و بختیاری نیز بازدید کردند.

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار