۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
افزایش دوباره حقوق‌ها شامل مجردها هم می‌شود؟

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در توضیح لایحه همسان سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری گفت: هدف دولت این است که حقوق همه حقوق‌بگیران دولتی اعم از شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران افزایش پیدا کند.

میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه این افزایش حقوق شامل مجردها هم می‌شود، گفت: درحال‌حاضر حداقل حقوق ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان است. در صورتی که این لایحه بدون تغییر در مجلس تصویب شد، یک میلیون تومان به حداقل حقوق اضافه می‌شود و خالص دریافتی به ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌رسد علاوه بر این مبلغی برای حق عائله مندی و حق فرزندان تحت تکفل نیز اضافه می‌شود.

وی افزود: میزان افزایش حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری در لایحه دولت را ۹۰۰ هزار تومان عنوان و اظهار کرد: این لایحه هنوز در کمیسیون برنامه بررسی نشده و ممکن است تغییر کند مثلا عدد ثابت مدنظر دولت به درصد تبدیل شود؛ البته به نظرم پیشنهاد دولت خوب است.

در همین رابطه بخوانید: مبلغ جدید حقوق کارمندان بعد از افزایش دوباره

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    پس حداقل بگیران تامین اجتماعی تکلیفشون چی میشه اونا هم 5600می گیرن 75درصد بازنشستگان ومستمری بگیران تامین اجتماعی حداقل بگیرن وزیر 6میلیون دریافتیشون هست
  • آزیتا مرادی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    من مجردم و هزینه کل خانواده ام را پرداخت میکنم برای گذراندن اوقات فراغت کار نمیکنم چرا سرما مجردها منت میگذارید همین حرفهای تلخ شماها باعث عصبانیت و دلخوری مردم میشود.
  • یوسف اورنگی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    دوست عزیز بنده با 15 سال سابقه مدرک کارشناسی 3 فرزند حقوقم 6300 طرف در امور مالیاتی 16000 میلیون . این رو درستش کنید ؟
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    برای این چندرغاز هم میخوان درصد بزارن واقعا شرم آوره چقدر ظلم وستم و تبعیض . برای بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۸٪+۵۱۵۰۰۰که حدود ۴۵٪ میشه و برای تمام سطوح به طور یکسان افزایش یافته ولی برای بازنشستگان کشوری و لشکری این همه ظلم تا کی

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها