۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲
سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس: دشمنان انقلاب پروژه بی‌ثبات‌سازی ایران را دنبال می‌کنند

سخنگوی فراکسیون انقلاب مجلس گفت: دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی ثبات سازی در ایران را دنبال می‌کنند.

فردای اقتصاد: ابوالفضل عمویی سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز (سه شنبه ۱۹ مهرماه) این فراکسیون که پیش از صحن علنی مجلس برگزار شد، گفت: این جلسه با موضوع بررسی تحولات امنیتی اخیر کشور صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی در محل سالن مشروطه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه یکی از معاونین وزارت اطلاعات گزارشی از ابعاد مختلف این تحولات ارائه کرد. در ادامه این جلسه تعدادی از نمایندگان نیز به ارائه نظرات خود پرداختند.

عمویی اظهار کرد: بر اساس مباحث جلسه، تحولات اخیر، هم مبانی و بستر اجتماعی دارد و در عین حال دشمنان انقلاب در چارچوب جنگ شناختی، پروژه بی ثبات سازی در ایران را دنبال می‌کنند.

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی تصریح کرد: براساس اطلاعات ارائه شده، دستگیری‌های صورت گرفته از لیدرهای اغتشاشات حاکی از مشارکت گروه‌های مختلف ضدانقلاب در اغتشاشات است.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان عضو فراکسیون هم در این جلسه، ضمن توجه برای حل و فصل موارد نارضایتی‌های مردمی، بر برخورد قاطع با عوامل وابسته به گروهک‌های معاند که با هدف ناامنی سازی جامعه، به آسایش اجتماعی ضربه زدند، تاکید کردند.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها