۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۸
افزایش حقوق‌ها از چه تاریخی محاسبه می‌شود؟

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان هر زمان که به تصویب مجلس و تأیید شورای نگهبان برسد، از اول شهریور محاسبه و اعمال می‌شود.

ایرنا: معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس درباره لایحه دو فوریت افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان گفت: با صراحت می‌توان گفت در طول ۴۳ سال گذشته، کم‌سابقه است که دولتی در میانه راه بخواهد افزایش حقوق دهد و چنین لایحه‌ای را به مجلس ارائه کند؛ چون دولت‌ها معمولاً در نیمه راه با کسری حقوق مواجه می‌شدند و متمم حقوق می‌دادند.

«سید محمد حسینی» با اشاره به اینکه ما در این دولت به مرحله‌ای رسیده‌ایم که می‌توانیم افزایش حقوق داشته باشیم، افزود: هفته گذشته دو فوریت این لایحه در مجلس تصویب شد و امروز هم در صحن علنی مجلس تصویب کلیات آن در دستور کار است.

حسینی درباره اینکه آیا افزایش حقوق پس از تصویب اعمال می‌شود، تصریح کرد: افزایش حقوق هر زمان که لایحه تصویب شود و به تأیید شورای نگهبان برسد، محفوظ است و از اول شهریور ماه امسال محاسبه و اعمال می‌شود و کارکنان، بازنشستگان و قضات را در برمی‌گیرد؛ البته منوط به این است که نمایندگان سقف آن را تغییر ندهند.

وی ادامه داد: این افزایش حقوق پلکانی است و کسانی که حداقل دریافتی را دارند، دریافت بیشتری خواهند داشت.

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها