۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۵
برنامه پلیس برای تاسوعا و عاشورا

رئیس پلیس پایتخت گفت: ماموران پلیس در روزهای تاسوعا و عاشورا به صورت ۱۰۰ درصدی در حالت آماده‌باش قرار دارند.

حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت با اشاره به تمهیدات پلیس برای روزهای تاسوعا و عاشورا گفت: از امروز هشتم ماه محرم برنامه‌های ویژه پلیس آغاز شده و برنامه ریزی مفصلی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تمامی همکاران بنده در روزهای تاسوعا و عاشورا بصورت صد درصدی آماده باش هستند.

رحیمی گفت: برای نظم هیأت‌های بزرگ برنامه‌ای ویژه تدوین شده است و از دسته‌های عزاداری می‌خواهیم با پلیس هماهنگ باشند.

حضور ۵۰ پلیس نامحسوس در ۸۰ هیئت بزرگ پایتخت

حسین رحیمی در پنجاه و هشتمین مرحله از طرح رعد پایتخت که در پلیس پیشگیری تهران بزرگ برگزار شد، اظهار کرد: از روز شنبه اول محرم آغاز می‌شود. چند هفته گذشته برنامه ریزی‌ها ی لازم با تک تک هیئت‌ها انجام شده است که تا به این لحظه بالغ بر ١٢ هزار تکیه، حسینیه و… شناسایی شده است.

وی ادامه داد: با این عزیزان جلسه برگزار کردیم و پلیس یاران و محرم یاران در تمام این دسته جات پیش بینی شدند که مأموریت همیاران محرم را به آن‌ها داده‌ایم.

سردار رحیمی اظهار کرد: بالغ بر ٨٠ هیئت بزرگ شناسایی شدند که به صورت میانگین ۵٠ نفر از نیروهای همکار من در پلیس راهور، پلیس انتظامی و.. به صورت نامحسوس مسئولیت برقراری تدابیر امنیتی در این خصوص را دارند.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که امنیت در این هیئت‌ها برقرار باشد، گفت: انتظار پلیس این است که پیش از شروع مراسم هماهنگی‌های لازم با پلیس صورت گیرد. پلیس با تمام توان و نیرو آماده خدمت‌گذاری به عزاداران است.

منبع: مهر

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها