۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
خبر خوب برای فوتبالی‌ها؛ قیمت جدید پرواز ایران به قطر اعلام شد

رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی گفت: ما با قطری‌ها توافق کردیم که بلیط رفت و برگشت کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد.

فردای اقتصاد: امروز  وزیر راه و شهرسازی اطلاعات جدیدی از قیمت بلیت پروازهای ایران به قطر داده که برای اولین بار اعلام می‌شود. بعد از مدت‌ها چانه‌زنی سرانجام رستم قاسمی به خبرنگار ایلنا توضیح داده که با قطری‌ها توافق شده که بلیط رفت و برگشت کمتر از ۱۵ میلیون تومان باشد. از زبان او اینطور می‌خوانید: «فرصتی خوبی است و ایرانیان می‌توانند در هتل‌های کیش اقامت کنند و ما پروازهای شاتل میان کیش و قطر برقرار خواهیم کرد تا ایرانیان با این پروازها به قطر رفته و بازی‌های تیم‌های مورد علاقه را تماشا کنند و به کیش بازگردند. دوباره استراحت کنند و مجدد فردای همان روز به قطر بروند. »

بازی را ببینید، دوباره به کیش برگردید

وعده پروازهای شاتل میان کیش و قطر را رستم قاسمی در حاشیه جلسه هیات دولت داده که به گفته او نتیجه آخرین دیدار او با هیئت قطری بوده؛ دیداری که پنجشنبه و جمعه هفته گذشته برقرار شده. قاسمی گفته است: «پیش از این هم اعلام کرده بودم که بسته‌هایی که با ارزش ۹۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد را مردم نخرند.»

نکته مهم دیگر حرف‌های قاسمی این بوده که این امکان تنها برای کیش وجود ندارد و برای سایر فرودگاه‌ها هم پرواز میان دو کشور برقرار خواهد شد و این امکان ارزان برای هواداران فوتبال است.

یک امتیاز دیگر اقامت در کیش برای جام جهانی

قاسمی همچنین گفته است: البته امتیازات دیگری هم برای جمهوری اسلامی ایران فراهم شده؛ شما می‌دانید که به دلیل جام جهانی هزینه در قطر بسیار بالاست و برای مثال یک هواپیما برای فرود در قطر باید هزینه بالایی پرداخت کند. ما توافق کردیم که برای همه هواپیماهای ایرانی که در این مدت تردد می‌کنند به صورت رایگان در فرودگاه‌های قطر فرود بیایند و این هزینه روی بلیط می‌تواند تاثیرگذار باشد.
 

اگر ایران می‌مانید...

البته اگر شما هم جزء این دسته از افرادی هستید که بلیت بازی‌های جام جهانی را ندارید سفیر ایران در قطر هم خبر داده که  رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال از تلویزیون ایران به صورت مستقیم پخش می‌شود. حمیدرضا دهقانی، امروز در یک پست اینستاگرامی نوشت: ️بالاخره امروز بعد از چند هفته تلاش و رد و بدل کردن نامه و پیش‌نویس قرارداد و دو روز مذاکره مستقیم، صدا وسیما و مجموعه biIN MEDIA GROUP توافق کردند تا بازی‌های جام جهانی از صداوسیما به صورت مستقیم پخش شود.
خبر خوب برای فوتبالی‌ها؛ قیمت جدید پرواز ایران به قطر اعلام شد

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار