۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
اخطار به دولت برای حقوق معلمان

معلمان و فرهنگیانی که سال گذشته بازنشست شده‌اند، هنوز در انتظار دریافت پاداش پایان خدمت خود هستند.

طبق آخرین وعده‌ها، پاداش پایان خدمت فرهنگیان قرار بود نهایتاً تا پایان مهرماه پرداخت شود اما هنوز بازنشستگان در چند استان نتوانسته‌اند معوقات مزدی خود را دریافت کنند.

محمدی (بازنشسته‌ی فرهنگی) با بیان اینکه اگر سال قبل معوقات ما را می‌پرداختند، ارزش خرید بسیار بالاتری داشت و با این تاخیر، مناسبات زندگی ما به هم خورد، خطاب به مقامات سازمان برنامه و بودجه می‌گوید: توقع داریم با تامین اعتبار مناسب برای صندوق کشوری در استان‌های مختلف، قبل از پایان آبان تمام بازنشستگان فرهنگی بتوانند پاداش پایان خدمت خود را دریافت کنند.

به گفته‌ی وی، عدم پرداخت در نیمه‌ی اول سال، بازنشستگان را با مشکلاتی مواجه کرد؛ همه‌ی امید بازنشسته به مبلغی‌ست که زمان خاتمه‌ی خدمت دریافت می‌کند وگرنه با مستمری بازنشستگی زندگی نمی‌گذرد.

در همین رابطه بخوانید: جزییات مهم درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان

تاخیر در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان موجب تذکر چند نماینده مجلس شده است؛ برای نمونه، حسین میرزایی نماینده اصفهان در تذکری به وزیر آموزش، لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان را یادآوری کرده است؛ محسن فتحی نماینده سنندج نیز در ارتباط با لزوم تسریع در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داده است.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرشاد IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    تذکرهای الکی بی‌فایده است استیضاح کنیدتاحالا ببینیدچندین تذکرکتبی وشفاهی واعمال ماده فلان هیچ فایده ای نداشته یاساخته هستیدباوزیریاشمارابه حساب نمیاره
  • محمود IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    سلام دولت باید لطف کند مثل خودش و بانکها پاداش را به همراه سود 14 ماه تاخیر بدهد
  • عاطف IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۵
    سلام چندماه هس تذکرمیدن دل ماراخوش کنن بی فایده است عملاکاری صورت بگیره آون درسته بعد14ماه