۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
افزایش حقوق کارمندان از چه ماهی محاسبه می‌شود؟

امروز رئیس سازمان برنامه و بودجه در حاشیه نشست دولت درباره بودجه و هم لایحه افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان سخن گفت. او خبر داد: افزایش حقوق کارمندان از مهر ماه محاسبه می شود.

 ایرنا: رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه لایحه بودجه طبق زمان بندی اول آذر به مجلس می رود گفت: این سازمان به طور همزمان در حال تدوین لوایح برنامه هفتم و بودجه سال آینده است، گفت: قاعدتاً یکی از اینها زودتر باید به مجلس برود و تلاش ما این است لایحه بودجه اول آذر به مجلس برسد.

 سید مسعود میرکاظمی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: لایحه بودجه سال آینده در موعد قانونی به مجلس می‌رسد و اکنون بحث روی تدوین برنامه هفتم است.

رئیس سازمان برنامه وبودجه در پاسخ به اینکه آیاکار قابل توجهی در دولت سیزدهم انجام شده است، گفت: کارهای خوب فراوان انجام شد و همین که دولت را با آن وضعیت تحول گرفت و متوقف نشد و کار را ادامه داد کار بزرگی است.

معاون رئیس‌جمهور درباره آخرین وضعیت لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت هم اظهاراتی داشت. وی خاطرنشان کرد: به محض تایید شورای نگهبان و ابلاغ لایحه افزایش حقوق کارکنان دولت، آن را اجرایی می‌کنیم و پرداختی آن از مهرماه محاسبه می شود. 

اظهارات او درباره ایرادات دولت به این لایحه اینجا توضیح داده شده است:
مخالفت دولت با بخش‌هایی از افزایش حقوق بازنشستگان و کارمندان

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها