۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳
پرداخت کرایه نقدی به این رانندگان ممنوع شد

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به دریافت نقدی رانندگان اتوبوس از شهروندان، گفت: در این ارتباط باید تاکید کنم که به هیچ عنوان نباید رانندگان اتوبوس از شهروندان دریافت نقدی داشته باشند.

مهدی چمران صبح امروز در حاشیه برگزاری یکصدوچهارمین جلسه شورای شهر تهران در واکنش به دریافت نقدی رانندگان اتوبوس از شهروندان اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع باید این نکته را تاکید کنم که به هیچ عنوان نباید رانندگان اتوبوس دریافت نقدی را داشته باشند و پیش از این نیز ما مصوبه‌ای را در شورای شهر تهران داشته‌ایم که این کار را منع کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه گفته شده است که به دلیل قطع سیستم هم‌اکنون رانندگان اتوبوس اقدام به دریافت پول نقدی از شهروندان می‌کنند، افزود: باید هر چه سریع‌تر مشکل این سیستم برطرف و دوباره راه‌اندازی شود و اینکه گفته شود که دستگاه خراب است قابل قبول نیست و اگر شهروندان در سایر نقاط شهر تهران با این موضوع مواجه شدند آن را به مدیریت شهری اطلاع و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درخصوص قطع سیستم صدور کارنامه گفت: در این ارتباط باید گفت که تاکسی‌ها زیر نظر شرکت‌های مختلفی قرار دارند و باید حتما مشکل پیش آمده برطرف شود ضمن اینکه باید به گونه‌ای عمل شود که صدور کارنامه به صورت برخط و از طریق درگاه‌های دولتی انجام شود تا نیاز به حضور رانندگان تاکسی در دفاتر نباشد.

چمران همچنین درخصوص اظهارات زاکانی شهردار تهران در ارتباط با احداث مسکن و واگذاری به پرسنل شهرداری تهران تاکید کرد: اگر شهرداری بتواند در ارتباط با مسکن‌سازی اقدامات خوبی را انجام بدهد قابل تقدیر است و اینکه از این تعداد مسکن نیز به بخشی از همکاران ما واگذار شود و آنها صاحبخانه شوند نیز مورد حمایت شورای شهر تهران است و کار ارزشمندی است.

وی درخصوص برگزاری جلسه با خودروسازان گفت: تا به امروز دو جلسه با آنها برگزار کردیم و پیش‌بینی می‌شود یک جلسه دیگر برگزار شود تا در این جلسه ارقام نهایی در ارتباط با واگذاری اتوبوس به شهرداری تهران اعلام شود.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha