۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
توییتر فروش تیک آبی را متوقف کرد

تنها چند روز پس از آنکه توییتر با مدیریت جدید ایلان ماسک فروش تیک آبی را با قیمت ۸ دلار در ماه شروع کرد این شرکت به دلیل ساخت اکانت‌های فیک با نام برندها و شرکتهای مشهور مجبور به متوقف کردن این پروژه شد. 

فردای اقتصاد - تنها چند روز پس از آنکه توییتر با مدیریت جدید ایلان ماسک فروش تیک آبی را با قیمت ۸ دلار در ماه شروع کرد این شرکت به دلیل ساخت اکانت‌های فیک با نام برندها و شرکتهای مشهور مجبور به متوقف کردن این پروژه شد. 

از ابتدا هم مشخص بود که فروش تیک آبی به همه کاربران موضوع ایجاد اکانت‌های تقلبی را ایجاد می‌کند با این حال اصرار ایلان ماسک بر راه‌اندازی سریع سرویس پولی تیک آبی و اخراج بسیاری از تیم‌های این شرکت از جمله تیم مدیریت ریسک این پروژه را در ابتدای کار با چالش بزرگ روبه رو کرده است. 

برندهایی چون کوکاکولا، پپسی، لاکهید مارتین و Eli Lilly از جمله برندهایی بوده‌اند که اکانت‌های فیک با تیک آبی پست‌های جنجالی را درباره آنها منتشر کردند و تاثیر آن حتی به کاهش قابل توجه قیمت سهام بعضی از این شرکتها منجر شد. 

منتقدان به این موضوع هم حالا صدای خود را بلندتر کرده‌اند. سناتور ادوارد .ج. مارکی روز جمعه نامه‌ای به ایلان ماسک نوشت و از او خواست که توییتر جلوی چنین اتفاقاتی را بگیرد.

ایلان ماسک پیشتر در گفت و گو با کارکنان این شرکت گفته بود اگر شرکت نتواند درآمد خود را افزایش دهد بحث ورشکستگی آن هم مطرح است. 

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

تک شاخ

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار