۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
واریز معوقات حقوق بازنشستگان به بن بست می‌خورد؟

بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران از پرداخت معوقات بازنشستگان همراه مستمری آنها خبر داد.

جمعی از بازنشستگان کارگری نسبت به عدم صدور فیش معوقات خود انتقاد کردند؛ معوقه فروردین ماه بازنشستگان سایر سطوح همراه مستمری آبان در حال پرداخت است و بازنشستگانی که هنوز نوبت پرداخت آنها نرسیده؛ می‌گویند: فقط فیش مستمری آبان صادر شده و نمی‌توانیم فیش معوقات را در سامانه ببینیم.

حسن ایزدان (بازرس کانون بازنشستگان کارگری تهران) در این رابطه با تاکید بر اینکه حتما معوقه فروردین با مستمری این ماه به حساب تمام بازنشستگان سایر سطوح کارگری واریز می‌شود؛ می‌گوید: ملاک پرداخت است که در حال انجام است؛ بازنشستگانی که نام خانوادگی آنها با «الف» شروع می‌شود، روز گذشته مستمری آبان به همراه معوقه فروردین را دریافت کنند و مطالبات سایر بازنشستگان نیز به ترتیب حروف الفبا واریز خواهد شد.

به گفته وی، مشخص نیست چرا سازمان تامین اجتماعی نسبت به صدور فیش‌های معوقات اقدام نکرده اما مهم این است که پرداخت در حال انجام است.

ایزدان خطاب به بازنشستگان سایر سطوح گفت: براساس حروف الفبا و به همان ترتیبی که در ماه‌های گذشته معمول بوده، مستمری بازنشستگان و یک ماه معوقه به حساب واریز می‌شود؛ ماه آینده نیز معوقه اردیبهشت همراه مستمری آذرماه پرداخت خواهد شد و هیچ جای نگرانی نیست.

منبع: ایلنا

برچسب‌ها

تبادل نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات کاربران

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسیچرا IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۱
    چراخالی میبدیدفقت حقوق پرداخت شده است

پربیننده‌ترین‌ها

پربیننده‌ترین‌ها از دیگر رسانه‌ها

آخرین اخبار دیگر رسانه‌ها